Saturday, May 09, 2009

kEmbar t|Dak se|raS...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:39 AM
UI
Mereka adik -beradik.. Satu emak.. bapa tak pasti!! Tetapi seekor kecil dan seekor lagi besar! Masa bawa pergi vet aku pernah tanya, " Kenapa kucing bantut..??" MA tu kata, kalau dia tak dapat susu ibu sejak kecil, dia akan lambat membesar. Macam kurang zat gitulah!! Dak Itam okey lagi! Dia masa kecil pun ok!! Paling comel sebab dalam kalangan 5 adik beradik, dia seekor je hitam. Yang lain-lain warna macam Dah Utih! Tapi Dak Utih masa kecil amat nazak sekali aku tengok!! Kurang zat dan kurang kasih sayang ibu!! Ha ha ha ha.. Lagi satu tapak kaki depan dia terbakar. Dengan mata dia yang penuh tahi mata. Memang teruklah. Sebab tu lah dia agak kecil. Berpenyakit!
nota kakitanganku : Gambar tu gambar lama. Baru balik klinik. Kena 'Enjet'. Itu yang terbongkang tidur!!! hik hik hik..

3 kUs-kUs:

rizz on May 9, 2009 at 9:41 AM said...

byknyee kucin diee knnn

SilverFerio on May 10, 2009 at 2:17 PM said...

nak seko!

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 10, 2009 at 5:19 PM said...

rizz : kucen rasmi ada 3 ekow jek.. yg tak rasmi ( yg datang bertandang kendian buat umah ni cam die yg punya) ade 4 beranak.. hik hik hik..

SF : sekow ek..? 4 ekow pun leh..? amek yang pendatang asing tu ek..? hik hik hik

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting