Monday, May 18, 2009

JeJak kEkas|H ... eH... JeJak kas|H!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:46 PM
Aku rasa nak buat entry pasal Jejak Kekasih lah eh Jejak Kasih.. eeeeee.. Selalu tersasul!! Hik hik hik.. Nak cari kawan-kawan lama masa zaman mudo-mudo dolu!!! Sebab zaman jepun dulu aku suka 'berchatting'. Jadi secara tidak langsung aku ada ber'billion' kawan-kawan yang dah ghaib entah ke mana!! Kira-kira 8-9 tahun lepas punya kawan-kawan.
Aku rasa kebanyakan mereka tidak lagi mengadap komputer untuk ber'chatting', sebab dah mula mengadap suami, isteri dan anak-anak pula!! Ha ha ha.. Ini serius!!
Pasti misi pencarian aku ini agak sukar!! Ehmmmmmm....
Tapi "Usaha Tangga Kejayaan"..
nota kakitanganku : Dari mana aku nak mula ya..?? Nantilah aku fikir-fikirkan!! Tapi bila aku dah nak mula mencari aku kena tulis nick aku kat sini. Huh!! Tak mungkin!! Nick zaman kanak-kanak!! Seganlah!! Huwaaaaa!! habis tu macam mana nak cari ni????

2 kUs-kUs:

Ayu on May 18, 2009 at 8:12 PM said...

aku tau nick zaman kekanak ko ted!!.. hehhehe
apa ek.. qza ke apa ntah namo eh..

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 18, 2009 at 11:09 PM said...

ha ha ha ha!! alahai.. segan nak koba lah ayu... nick zaman jepun dulu jiwang2!! adehhh.. kena wat solat istikharah nie.. nak letak nick ke tak..? hik hik hik

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting