Monday, May 18, 2009

b|L|k |n| aDa UndanG-UndanG.. JangaN Buat MacaM HOteL!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:10 PM
Photobucket
Budak Hitam ini selalu memanjat tingkap bilik bila balik ke rumah!! Jadi, setiap malam aku tidak akan menutup satu tingkap bagi memudahkan dia masuk!! Kalau tidak dia akan memanjat hingga ke tingkat tingkap yang teratas dan membuat bising sehingga aku dengan baik hati memberi beliau masuk!!!
Tanpa segan silu dia akan memanjat katil dan tidur dengan empuknya di atas badan aku!! Itu amat merimaskan!! Erk!! Dah kira macam pencabulan!!!
Photobucket
Dia hanya akan tahu jalan pulang jika jam telah menunjukkan pukul 2-3 pagi!! Peringatan pertama buat Budak Hitam ini. Bilik ini ada ondang-ondang! Sila patuhi!! Jangan buat seperti hotel!!
nota kakitanganku : Jika Budak Hitam ingkar!!! Anda perlu tidur di kandang K.U.D.A!!!

3 kUs-kUs:

<< s| teD| yanG GOmuK >> on May 19, 2009 at 1:09 AM said...

aku baru perasan pic no 2 tu ekpw dak itam panjang berjala sampai hampir mencecah muka!! aku baru nak hantar gambar ni kat ceita pemburu hantu!! tapi bila aku renung-renung balik!! eeeeee.. ekor dak putih yang enter frame! patut lah!! isk isk isk

Fhazany on May 19, 2009 at 2:21 PM said...

hitam si hitam!

GiGGLe GaL on August 19, 2009 at 5:40 PM said...

hmmm klu kene tido kat kandang kuda..payah la beb..ekekek aku membayangkan..ramai betul umat kucing kat umah ko nih..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting