Wednesday, June 17, 2009

A..B..C..D..E..F..G.. Eh eh!! ABC Jer!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:37 PM
frfr
Entry ini untuk men'jeles'kan Dak Ashie sebenarnya... Tapi sayangnya atas sebab begitu rakus dan gelojoh, gambar yang mengiurkan itu tidak sempat di ambil. ( Mungkin Dak Ashie dah jampi sebelum itu.)
Jadinya... hanya cawan plastik kosong yang tidak berapa meyelerakan aku tepekkan di sini. Ekekekeke...
ABC RM 1.50 yang telah habis dan hanya tinggal ketul-ketul kecil ais. Cuaca memang panas. Fenomena Al-Nino kembali menjengah! Selamat datang!! Serang sikit-sikit cukuplah ye En Al-Nino!!
Nota kakitanganku : Rasa secawan tak cukup. Tapi malu nak beli cawan ke dua. Eh eh!! Lupe dietku!! Ekekekekeke..

10 kUs-kUs:

ashie023 on June 17, 2009 at 5:53 PM said...

ahahha..nasib bek dah abis..ooo..nak menjeleskan aku ye, xpe..esok aku pegi beli, er..aku carik dorian td..kekeke..nanti aku nak amik gambo dorian plak...muahaha

<< s| tED| >> on June 17, 2009 at 6:00 PM said...

ekekekekke... dah bau2 doyan je esok blog ko.. ekekekekeke

hysMan.. on June 17, 2009 at 7:25 PM said...

ape kate lepas ni pekena ABC Godzila n Dinasour??
fuhhhh!!terangkat yoppp!!!
hehehee....
mai scawan..
:p

<< s| tED| >> on June 17, 2009 at 8:09 PM said...

erk! Kat ne tu..?? x pernah dgr pun!!

...Te-are... on June 17, 2009 at 9:06 PM said...

nasib bek ada lg ketul2 kecil ais... klu abis lansung dgn cawan2 tu skali, xleh la nak jeles kan sape2... hehehe

<< s| tED| >> on June 17, 2009 at 9:11 PM said...

ekekekekke Te-are!!
nasib ada bukti pembelian.. resit jek x de.. ekekekke

ustazah dyLLa on June 18, 2009 at 1:17 AM said...

hensem laaa bekas air tuh...leh ngorat...~lalalala~...

p/s: ABC kt R n R lumut sngt2 beh....special ABD just 2 hengget setgh...jom try

Nakamura Kazuki on June 18, 2009 at 7:53 AM said...

ABC dekat marina wings lumut best gak.....sambil menyaksikan pemandangan tepi pantai dan sambil menyuap abc ke mulut.perggggh!!! best

<< s| tED| >> on June 18, 2009 at 8:24 AM said...

ustz. dylla.. kire2nye boleh kurier ke sini tak..??

nakamura : anda juga!! sila sertaka kos mengepos yek..?

ustazah dyLLa on June 21, 2009 at 11:31 PM said...

hahaha...xbeh laa ngepos...kena nikmati suasana tpi laut tuh bru beh...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting