Tuesday, June 30, 2009

AkU aDa 3 kEs mEnar|k Pag| |n|.. eH Eh.. BukaN Kes akU!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:41 AM
Pertama : Baca sini!
Kamu mesti dapat bayangkan betapa mulianya hati si anak sehinggakan si ibu tidak sanggup berpisah walaupun anaknya telah 3 hari MATI!! Beliau tidak dapat menerima hakikat yang anaknya telah mati sehingga sanggup menjalani kehidupan seperti biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku!!
Kedua : Baca ini pula!
Erk! Aku tidak faham! Betul-betul tidak faham! Boleh sesiapa tolong fahamkan aku? Seorang ibu yang sah, yang mengandungkan anak-anaknya 9bulan 10 hari ( eh! Betul ke?) ingin di pisahkan dari anak-anak kandungnya sendiri. Memang!! Aku tak tahu apa masalah dalaman yang di hadapi. Tetapi, secara kasarnya pada pandangan aku ini TIDAK sepatutnya berlaku!! Jangan ingat kamu ada segalanya, ada duit, sampaikan anak yang masih beribu pun kamu nak beli!
Okey!
Yang akhir : Kat sini pula!!
ErHmmmm...! Aku nak taip apa..? Apa yang perlu di kata? AKu fikir positif sahaja! Tepuk dada tanya iman!!

Nota kakitanganku : Selagi dunia ini masih ada!! Manusia oH manusia!!

13 kUs-kUs:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on June 30, 2009 at 9:54 AM said...

salam..
sobahul kher :D
xtau pun dh update...kat blog masih tajuk lama...

GiGGLe GaL on June 30, 2009 at 10:02 AM said...

tedi, biasa la.. bila dinamakan manusia tu..selalu lupa diri..melainkan manusia yg sedar diri je..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on June 30, 2009 at 10:03 AM said...

ni sbb ku tidak suka baca berita..buatku emo..hehehe...alasan2 :p

<< s| tED| >> on June 30, 2009 at 10:05 AM said...

hehehehe Norul... Alahai.. Bacalah!! KUrang2 tau perkembangan semasa!

<< s| tED| >> on June 30, 2009 at 10:05 AM said...

giggle gal!! Ekekekeke..itulah pasal!! macam2 ragam!

Nana Rosli on June 30, 2009 at 11:22 AM said...

ish2, npe plak smpai msuk mahkmah rebut2 cucu nih..jaga le sesama...teringt plak bku angkswn yg nana beli tu, sedihnyaa..

<< s| tED| >> on June 30, 2009 at 11:26 AM said...

yup!! Rasa mcm tak patut jek!!

umi_e on June 30, 2009 at 11:43 AM said...

macam2 cerita eekkkk tapi yang sedih sekali cerita ke-3 tu lah :( sebab jadi tanda tanya apa hal datuk seusia itu pergi ke bilik pondan???

<< s| tED| >> on June 30, 2009 at 11:48 AM said...

ehMmmm.. kita fikir positif je lah. Mungkin die pergi sana nak nasihatkan maknyah tu!
eh boleh ke fikir macam tu!

ashie023 on June 30, 2009 at 12:49 PM said...

..bleh plak gitu ye..bukan ke dier ngah..???erk..ok forget it!

<< s| tED| >> on June 30, 2009 at 1:31 PM said...

ngah wat pe dak ashie oikK!! Ko pandai jek!!

azah hj zainal on June 30, 2009 at 2:40 PM said...

1st news--mmg sdih...

2nd news--myb dieorg de mslh dlaman kot..but, if ikut syariah law, bdk2 tu hak ibu dieorg unless ibu dieorg immoral, remarry n anak2 pny welfare lbh btter if stay ngn grndprents...

3rd news--erm...hal die ngn tuhan..myb nk protect b4 he committs sin..de hikmah...

<< s| tED| >> on June 30, 2009 at 4:23 PM said...

tenkiu azah atas komen! :D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting