Wednesday, June 10, 2009

Al-Fatihah....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:50 PM
ggbf
Aku memang minat dengan beliau. Setiap lakonan beliau memang menjadi. Tak kiralah jadi lelaki miang ke, watak ranggi ke... lawak ke macam dalam cerita Cinta Gila... atau warak seperti lakonan yang paling terkesan dalam hati aku Cinta Madinah!!
Hilang seorang pelakon yang amat berbakat. Al-fatihah untuk Allahyarham Shukery Hashim. Pelakon Malaysia yang perlu di ingati dan di hargai.
Takziah untuk keluarga Allahyarham...
Berita boleh anda baca di sini ...
Nota kakitanganku : Al-Fatihah....

9 kUs-kUs:

...Te-are... on June 10, 2009 at 9:36 PM said...

yup tedi... bila dpt news ttg pemergian arwah, trus terbayang lakonan arwah dalam Cinta Madinah... btw, takziah tuk keluarga Allahyarham... Al-Fatihah

Nakamura Kazuki on June 10, 2009 at 9:48 PM said...

takziah dan al-fatihah...........

RHEA on June 10, 2009 at 9:48 PM said...

al-fatihah.. semoga roh allahyarham ditempatkan bersama roh org2 beriman di sisi Allah.. amein.

<< s| tED| >> on June 10, 2009 at 10:12 PM said...

ye ar Te-Are x dapat lupe cite tu.. best sgt!!

<< s| tED| >> on June 10, 2009 at 10:12 PM said...

nakamura: al-Fatihah

Rhea : Amin..

ustazah dyLLa on June 10, 2009 at 10:41 PM said...

mudah2an arwah ditmptkan bersama2 dgn org2 beriman...insya'ALLAH...

<< s| tED| >> on June 10, 2009 at 10:43 PM said...

InsyaAllah Ustazah dylla

Nana Rosli on June 10, 2009 at 11:17 PM said...

al-fatihah..
takziat pd keluarga arwah..rse cm bwu je tgk arwah kat drama tv.

<< s| tED| >> on June 10, 2009 at 11:25 PM said...

lah.. dia memang ari2 ada drama kat tv.. skang ni Cinta Gila yang aaron aziz ngan rita rudaini tu..
ehMmm...
al-fatihah!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting