Saturday, June 27, 2009

Aku D| 'GuGeL' PenuH KeLucahaN!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:17 PM
sws

Okey! Ini kata kunci untuk hari ini. Aku tengok dari Nuffnang!

Erk!! Ada yang 'gugel' dan terkena kat blog aku!! Kenapa apakah? Macam dan tersenarai dalam blog 18sx!! Ha ha ha ha...

Nota kakitanganku : Rajinkan En. Gugel melayankan manusia-manusia yang tak makan saman itu?


4 kUs-kUs:

ashie023 on June 27, 2009 at 9:29 PM said...

kekeke..tu ler ko tulis pasal kucen pregnant lah, pahtu tajuk slalu buat org pikir 18sx..ahahha...

<< s| tED| >> on June 27, 2009 at 9:36 PM said...

ekekekekke.. terkena tempianye.. musti hampa org yang gugel tu. die gugel penuh pengharapan!! ha ha ha ha

RHEA on June 28, 2009 at 8:57 AM said...

en google tu.. dia tiada perasaan.. sbb tu dia belasah layannnnnnnnnnn jer.. hehe..

zaradgreat on June 28, 2009 at 10:09 AM said...

eee...tkotnye..haahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting