Monday, June 08, 2009

argHhhh!! |n| BoLeh MendatanGkan KemaraHan!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:26 AM
Papan kekunci notebook adalah rosak!! Lain huruf yang di tekan lain huruf yang keluar. Ini semua angkara kucing-kucingku yang suka bermaharajalela memijak-mijaknya saat aku terlena di depan notebook yang masih 'on'. Kadang-kadang notebook menjadi katil yang empok bagi haiwan-haiwan ini.
Ini mendatangkan kemarahan. Untuk meng'updated' blog menjadi sukar. Jalan penyelesaiannya ialah menyalahgunakan harta kemudahan pejabat untuk melayari internet. Arghhhhh!!! Aku terpaksa! Maafkan aku 'Bos'!!
Tapi korang jangan salah sangka. Walaupun aku berpeluang melayari internet sepanjang hari tanpa bekerja, tapi aku tidak mengambil kesempatan. Cheeewahh!! Betul!! Sekejap-sekejap je. Bak kata orang. 'Sambil menyelam minum air'. ( sampai buncit!!!)
Okey!! 'Posting' adalah merepek kerana hambatan kerja yang di tinggalkan selama 5 hari. Mari kita teruskan bekerja sekarang!!

Nota kakitanganku : Nasib baik pernah ada kes yang sama macam ni. Tak berfungsi. Jadi aku dah tahu 'workshop' mana yang perlu aku hantar ini notebooklah!!!

8 kUs-kUs:

ashie023 on June 8, 2009 at 10:46 AM said...

ahhahaa..bagus kucen2 tu ye..amalan tido di kekunci board empuk amatlah digalakkan...\ngeh3..

ko x keje ker seminggu?kan ke ko kene keje cam aku gak?ke ko coti sama ngan budak skolah coti?

...Te-are... on June 8, 2009 at 12:44 PM said...

apalagi tedi... dah mendatangkan kemarahan, sembelih je lah kucing mu itu... ekekeke {juz kidding)... slamat menyiapkan kerja2 mu itu (^_~)

rizz on June 8, 2009 at 2:24 PM said...

alaa cian die hehee

Nana Rosli on June 8, 2009 at 2:41 PM said...

cik tedi na mo marah2 hihihi
bukan kucen mu sje, kucen ku juge..
nak pukul, syg..tp dh geram..cubettt jgk tliga nyee..hahaha

<< s| tED| >> on June 8, 2009 at 2:52 PM said...

dak ashie : Di kesempatan budak2 cuti aku pun sebok cuti.. guru besau apatah lagi.. berebut2 nak cuti.. minggu ni turn dia lah cuti sampai jemaat. aku jadi penunggu lah ni...

te-are : amat kijam sekali statementmu itu!!!

Ayu on June 8, 2009 at 3:02 PM said...

apsal shotbox tuh banyak anasir jahat?????

NaNa ku akan dibuang jauhh.. uwaaa...

<< s| tED| >> on June 8, 2009 at 3:25 PM said...

nana : i x marah!! Suke sangat!! nak pesan kat my kucen tu.. pijak lah lagi!! Pijak lah!!!!!

rizz : Cian ek..? meh lah tulun bayokan kos baikpulih.. hik hik hik..

<< s| tED| >> on June 8, 2009 at 3:28 PM said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa!! Ayu ko kijam!!! aku paham owg pegnen x leh dekat mo kucen apatah lg klu dah bersalin nanti!! Ko nak buang ke..?? kasiklah sape2 adopt!!!

isk isk isk..
ni. ko promote kat www.kitten.com.my

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting