Wednesday, June 24, 2009

kEndur| Kuc|ng...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:19 PM
Kamu seekor kucing?? Jika jawapannya YA!! 'Entry' ini untuk kamu. Jika TIDAK!! Sila abaikan.

Okey! hari ini rumah aku ada kenduri. Ketetapannya seperti beikut :

Tempat : Rumah No. 5 dari simpang tiga lebuhraya baru.
Tarikh : Hari ini 24 Jun 2009
Masa : Bermula pukul 2.00 petang sehingga makanan habis.


Aku telah menumpah atau menterbalikkan 1kg makanan kucing jenis 'kibbles' di dalam stor. Ini semua gara-gara terlalu ingin cepat dan Si Oyen sudah memekak-mekak menjerit minta makanan sehinggakan aku terpijak kakinya yang ber'stokin' itu!!

Aku terkedu!! RM 13.60 yang baru aku laburkan tengah hari tadi untuk 1kg 'kibbles' telah melayang begitu sahaja. Stor bagi aku adalah satu tempat yang 'messy' ( amat 'messy') sebenarnya. Jadi kira-kiranya hambatan waktu tidak mampu untuk aku mengutipnya satu-persatu untuk mengembalikan semula 1kg itu. SOb SOb SOb!!

Jadi aku telah membuat keputusan untuk mengadakan kenduri kucing secara kecil-kecilan sahaja Maklumlah. Hanya 1 kg!! Kalau kamu ingin besar-besaran, berdoalah agar 5kg 'kibbles' pula akan tumpah selepas ini! ( Eh! Jangan!! Aku orang miskin!!)

Okey!! Jangan membuang masa. Kamu seekor Kucing Jalanan?? Kucing Liar? Kucing Buangan? Kucing Tiada Bertuan? Atau Kucing Muka Tak Malu Yang Ingin Makanan Percuma? Sila hadir seperti ketetapan di atas. Aku gunakan sistem ' Siapa cepat dia habiskan!' Jadi jangan berlengah lagi!

Kucing yang bertuan?? Harap maaf anda tidak di alu-alukan sama sekali!!!

iji

Okey!! Gambar adalah blur. Tiga ekor kucing pertama sudah hadir tanpa perlu mendaftarkan diri. Tahniah!! Jemput rakan-rakan kamu yang lain sekiranya kamu bukan seekor kucing yang tamak. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Makan sehingga kenyang!!

Nota kakitanganku : Cepat! Cepat! Jika kamu habiskan 1 kg ini!! Aku akan buat-buat jatuhkan lagi 4kg 'kibbles'!! Laiii laiiii!!!

:pompom:

14 kUs-kUs:

Ena Qaisya on June 24, 2009 at 2:06 PM said...

wakakakka kelako tol...
bagus jugak dpt majikan kucen camni ek... mesti sume kucen doakan tiap2 ari buat kenduri kucen.. konyangg prottt ekekekke

<< s| tED| >> on June 24, 2009 at 2:30 PM said...

ekekekkekeke... ni jenis kenduri Kerna Terpakseeee!!! :))

GiGGLe GaL on June 24, 2009 at 2:36 PM said...

nanti aku suh kucen2 serta sahabat handai kucen2 yg aku kenali pegi jemputan ko nih..wakakaka...

aku nengok reaksi kucen yg 3 tu..da ready je nak terkam.. "rezeki jgn di tolak babe!" katanya la.. wakakakak

TE-ARE |DIAMOND|™ on June 24, 2009 at 2:40 PM said...

hahaha... klako la n3 nie... kpd kucing2 sekalian, silalah berpusu2 ke lokasi kejadian... ;) rezeki tu...

<< s| tED| >> on June 24, 2009 at 2:48 PM said...

giggle gil : Okey Okey!! Aku nantikan!! Cepat ok!! Acara sudah bermula!! pasti kan kucing kamu tidak datang.. Nanti pasti ku halau!! ekekekek

<< s| tED| >> on June 24, 2009 at 2:48 PM said...

ye ye te-Are : silalah alu-alukan!! Segera!!

neezareef on June 24, 2009 at 4:18 PM said...

wpn aku x minat kucing tp aku x ley abaikan diri dr taip kt sini..hihi

<< s| tED| >> on June 24, 2009 at 4:27 PM said...

ha ha ha !! Keprihatinan kamu amat di hargai!! wink wink!!

Hazrey on June 25, 2009 at 1:06 AM said...

Bagi alamat cepat... cepat.. cepat..

<< s| tED| >> on June 25, 2009 at 6:03 AM said...

dah lambat bro... abeshh dah.. jumpa lain kali :D

Ayu on June 25, 2009 at 6:25 PM said...

wendu kat NaNa plakk.. huhuu

sejak dia pandai berboyfren nih aku jadik marah ngan NaNa.. sebabnya.. dia x pandai memilih.. dah buruk.. x emsem plak tu.. berkurap plak.. dah tu tiap2 malam asik bertukar janTan .. hua hua hua...

NaNa aku kah itu??

<< s| tED| >> on June 25, 2009 at 6:59 PM said...

ha ha ha ha !! Playgirl kucen ko tu!!
nana mesti terpengaruh dengan pilemm BOHSIA!! Ha ha ha ha..
bawa vet lah!! Kasik injit kurap!! Vaksin!

Ayu on June 26, 2009 at 6:32 AM said...

bukan NaNa yg berkurap.. boyfwen eh yg buruk lagik tak emsem tuh berkurap..

NaNa tetiap ari mandi wehh.. sampaikan abih la cologne baby johnson aku dikerjakan dek si tukang mandi dia.. hehhehe..

<< s| tED| >> on June 26, 2009 at 9:05 AM said...

ekekekekek.. suruhlah tukang mandi die support beli syampu kucen!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting