Friday, June 26, 2009

Aku, Kau, KeNangaN Dan LagU!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:45 PM


Okey!! Tajuk kali ini adalah jiwanges!! Sila abaikan jika kamu seorang yang suka kepada genre dondang sayang, dikir barat atau boria!!! Hik Hik Hik !!

Ini lagu kenangan aku! Kenangan zaman kanak-kanak yang indah untuk di kenang! Tapi kalau boleh aku tak mahu ingat!! Sebab sebolehnya aku nak elak hidup dalam kenangan. Lebih-lebih lagi jika kenangan yang menyakitkan.

Chewah! Chewah!! Terlebih sudah!!

Ini lagunya. Segalanya Ku Terima Nyanyian Illusi..

( Aku tepek lagu di side bar buat sementara waktu, sila 'gugel' lirik sendiri... ekekekekke)


Kamu semua boleh senaraikan, eh eh.. nyatakan 1 lagu kenangan kamu dalam ruangan komen. Serta nyatakan mengapa ianya begitu menjadi kenangan bagi kamu. Kita kongsikan bersama. Tiada pemenang dan tiada hadiah ye!! Ekekekeke...

Nota kakitanganku : Aku lebih suka dengar lagu -lagu zaman aku kanak-kanak dulu. Terasa menusuk hingga ke kalbu!! Eh eh.. Bukan lagu Tiga Kupang atau lagu Air Pasang Dalam tau... Isk.. kamu taulah lagu mana yang aku maksudkan itu!!



12 kUs-kUs:

Snowwhite Zone on June 26, 2009 at 2:17 PM said...

huhuhu jiwang btl ni.. lm x dgr lagu 80's ni... join dua kaki leh?

<< s| tED| >> on June 26, 2009 at 3:05 PM said...

ekekkeekkekeke... sila2...

Itajeff @Something To Share on June 26, 2009 at 3:18 PM said...

Salam..bestnya blog ni..sempoi je :-). akak paling suka lagu kathy ibrahim 'kusangka siang kiranya malam'..lagu hit top malatop lah zaman remaja akak dulu hehe..

Kucing kak tinggal 16 ekor je lg, 8 ekor duduk ngan akak & 8 lg kat kg..tq singgah blog kita yer...

Lots of luv,
Ita

Anya on June 26, 2009 at 4:00 PM said...

Hi
Nice to meet you :)


hugs
Kareltje =^.^=
Anya :)

<< s| tED| >> on June 26, 2009 at 7:31 PM said...

hye akak itajeff!! Terima kasih membalas singgah!!

wah!! Lagu tu ek..? nanti kite gugel .. ekekekeke..

18 ekor... umangg ai..
ekekekek.. ramai :)

<< s| tED| >> on June 26, 2009 at 7:32 PM said...

hye anya.. welcome back!!

ashie023 on June 26, 2009 at 9:22 PM said...

aku lupa nak komen kat sini..aku bukak dah td..ok aku nak bagitau lagu aku plak..

lagu omputih..tajuk dier 'as long as u love me'...ex badut aku bagi lagu nih..hahahahahha...

<< s| tED| >> on June 26, 2009 at 9:28 PM said...

ecececcece.. tetiba ex badut!!!

Musti zaman sekolah menengah ni?

Ayu on June 26, 2009 at 9:59 PM said...

haku terpaksa bukak komen box dlm tab lain sbb aku nk dengar lagu jiwanges nih.. huhuhu

aku nye lagu kenangan??

1) I miss U - 4U2C (lagu msa jaman skola menengah form 1 till 3..1st admire...)
2) sampai hati - spring (lagu masa form 4 till 5 .. jaman yang mengada-ngada nk berboyfwenn )
3) siapa dihatimu - rahmat (lagu msa jaman maktab.. huhuhu. satu semester satu boyfwen..)
4)without you - mariah carey & Reason - hoobastank (lagu forever love wif hubby now.. )\

hahhahahha.. aku sker sbb karangan aku berjaya...

<< s| tED| >> on June 26, 2009 at 10:11 PM said...

ekekekkeke.. banyak benau pulak lagu die senarai.. aku soh satu jek..

ekekekeke...

lagu lama gak jd pilihan hati kita kan??

ustazah dyLLa on July 1, 2009 at 1:16 AM said...

lagu nasyid le kak...huhuhu...impian kasih dr inteam...hahahah....jiwang muslimah ni

<< s| tED| >> on July 1, 2009 at 8:47 AM said...

ekekekek.. muslimah!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting