Wednesday, June 03, 2009

GeLap yanG Basah...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:32 AM
Makin gelap tiada bintang,
hanya unggas kesejukan,
di timpa renyai hujan,
daun yang basah,
di titis gerimis.

Dan mata berlum mahu terpejam,
hanya mengikut rentak,
desiran angin malam.

Nota kakitanganku : Dari gerimis hujan pun mencurah membasahi bumi.... membasahi hati.. membasahi malam yang tidak terpejam lagi.

4 kUs-kUs:

RHEA on June 3, 2009 at 4:33 AM said...

ok lagi kul 12.30 lom leh tdo..
rhea ni dah kul 4.30 pagi dah pun tak leh lena langsung.. da jadi macam burung hantu la pulak.. adezzzzzzzzz..

ashie023 on June 3, 2009 at 8:41 AM said...

aku pong sama..aku xleh nak tido, tp kalau kul 2pg automatik aku tertido, dan laptop aku tak tutup pong sampai pagi..sebab slalu bc online novel, mata aku dah jadik cam beruang panda..ahahhaha...

tedi ko nye ayat..perghhh...cam ayat novel je..

<< s| teD| yanG GOmuK >> on June 3, 2009 at 2:03 PM said...

rhea!!

dah terlanjur kol 4.30 pagi bawak kan je lah ke pagi!! hik hik hik.. cikgu cikgi ni x sekolah...

<< s| teD| yanG GOmuK >> on June 3, 2009 at 2:05 PM said...

cam novel ek...?? okey ashiE!!! ko carik sampai dapat novel ape... kalau ada aku bg ko rm 1 juta cash!!! ha ha ha ha...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting