Thursday, June 18, 2009

Amat MaraH sekaL| DengaN En. Haizad, aizad?? Izat..?? Apa-apa je lah!!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:03 PM
Grrrrrr!!! Aku bersungguh-sungguh meninggalkan pesan dan dia bersungguh-sungguh mengambil pesanan itu. Berkali-kali aku ingatkan beliau sampaikan pesanan ini kepada mereka yang bertanggungjawab kerana aku terlalu berharap!!
Tapi hari ini kemarahan aku berganda-ganda. Aku telefon balik Bahagian Sumber Manusia KPM( dahlah susah nak dapat line, dah dapat tak berangkat pula), pegawai yang angkat beritahu nama aku tiada dalam senarai!!! Perlukah aku mencarut?? Aku rasa aku jadi orang yang terawal telefon sebagai calon simpanan. Kawan aku dapat surat hari Selasa minggu lepas hari Rabu aku dah telefon KPM minta di tempatkan aku sekiranya ada kekosongan. Tapi hari ini..??
Wahai En haizad, aizad, izat.. apa-apa je lah!!Adakah anda seorang yang amanah?? Menyampaikan pesanan saya kepada 'bos' anda atau orang yang di pertanggungjawabkan?? huh!! Kalau jawapan anda 'YA' mengapa nama saya tiada tercatat. Sedikit pun tiada. Bau-bau durian pun tiada..?? Jika jawapan anda "TIDAK". Jawablah di akhirat nanti!!
Kalau kursus yang lain-lain aku tak terkilan sangat. Tapi ini Akaun dan Kewangan. Kursus yang aku dambakan 2-3 tahun kebelakangan ini. Huh! Kecewa gila!!!
Nota kakitanganku : Eh Eh! Anda kenal dengan beliau? Jika ya, sampaikan salam saya dan katakan saya tunggu beliau di Padang Masyar nanti!! InssyaAllah. Grrrrrr!!! ( Hampir menjadi harimau bintang!!!)

8 kUs-kUs:

neezareef on June 18, 2009 at 4:47 PM said...

garang seh..ghimau bintang terkam terus nih

<< s| tED| >> on June 18, 2009 at 6:10 PM said...

sebbaik malam jumaat.. leh tenang2 sket baca Yassin.. :D

...Te-are... on June 18, 2009 at 7:15 PM said...

uishh... marah btol nampak!! statement kat nota kakitanganku yg sungguh berapi... siaplah en haizad, cik tedi dah mengamuk... ;)

<< s| tED| >> on June 18, 2009 at 7:27 PM said...

tapi masalah eh den x kona pun die.. klu kona sonang sket kojo den....

Hazrey on June 19, 2009 at 2:57 AM said...

Nak resipi molokov cocktail tak?

Kalau tak, write to newspaper. Grill them. They deserve it. Saya pantang betul kalau kakitangan gomen yang makan gaji buta ni.

<< s| tED| >> on June 19, 2009 at 8:14 AM said...

wah!! Ape resepinye tu hencek hazrey..??

yup!! aku setujuk!! mereka selalu amek mudah. mesti derang ckp " Arghh.. lantak lah ko bukan kenal aku.. pun!!" iskkkkk!!

azah hj zainal on June 19, 2009 at 1:27 PM said...

kalu sye, sy vodoo je die..
hahahahahaha...

<< s| tED| >> on June 19, 2009 at 2:35 PM said...

wahhh!!! Garang nI! x leh.. saya kena jaga lagi etika kerja saya sbg kakitangan kerajaan. Cheeewaahh!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting