Saturday, June 06, 2009

sEhar|an D| TanjuNg B|dara...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:30 PM
pantai2

Singgah di Pantai Kemunting, Tanjung Bidara. Kira arah-arah Pengkalan Balaklah!

pantai1

Maaf ye!! Pantainya tidaklah seindah mana. Kotor dan airnya agak keruh! Tapi ramai orang datang! Sebab ada chalet dan rumah tumpangan di tepi pentai!

wani1

Kanak-kanak ini sedang menggigit jari. Tidak sabar untuk mandi-manda. Tengok rambut beliau yang tercacak tu. ANgin kuatkan??

pantai3

Wah!! Agak romantik sikit pancaran mataharinya. Ada juga orang yang memancing! Ada ke ikan cik abang oi!!

wani2

Akhirnya. Beliau mandi sampai tak mahu naik ke darat. Menjerit-jerit histeria bila di dukung untuk balik.

kebun2

Okey! Masa untuk singgah di rumah pusaka arwah atuk. Rumah ni bersebelahan dengan sekolah Maahad Ehya Al-Karim. Nampak tu 4 tingkat. Huh!! Dekat sangat. Hanya pagar yang memisahkan.

kebun1

Dah lama gaban tak balik. Tak tahu pun kewujudan kebun ni. Siap ada pangkin untuk lepak-lepak lagi. ni semua mesti makcik-makcik aku dari Kuala Lumpur yang buat. Hujung-hujung minggu mereka rajin balik.

kucen2

COmel gila!! Mak dia pun 'sepesen' macam ni. Tengok!! Mana mata dia..?? Ha ha ha ha... Kucing pak itam lah ni. Patutlah hitam. Ha ha ha ha.. Ada banyak lagi. Orang yang jaganya seorang, tapi kucingnya lebih dari 6 ekor.

wani4

okey!! one more time!! Budak kecik ni tak penat-penat berlari-lari keliling laman. Aku yang mengejarnya dah sesak nafas minta di CPR!

Okey!! Masa untuk berehat. Kepala sudah pusinglah!!

Nota kakitanganku : Habiskan masa macam ni, memang 'mereleasekan' tekanan. Hik Hik Hik.. 5 hari cuti ni, betul-betul berehat dan berjalan-jalan. EhMmm... Nasib baik esok Ahad. Rancang nak ke mana lagi ye..??

2 kUs-kUs:

...Te-are... on June 6, 2009 at 11:28 PM said...

sronoknya jalan2... memang best kan, release tension!!

<< s| tED| >> on June 7, 2009 at 12:08 AM said...

hehehehhe.. a'a.. sekali sekala.. selalu malas... ari angin kus2 rajin datang... hik hik hik...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting