Saturday, June 27, 2009

tEt|kus aTau t|kus??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:10 AM
xdx

Walaupun menggunakan 'notebok' tetapi aku lebih selesa menggunakan tetikus. Nampak mudah dan tidak lenguh tangan di buatnya.

Namun bila tetikus ini mula rosak sejak semalam. Aku rasa malas nak menaip!!

Kenapa tetikus tidak di jual di kedai runcit saja? Mengapa perlu pergi ke kedai komputer dan membelinya di sana?? Arghhhh!!

Hidupkan akan menjadi lebih mudah jika barang-barang yang kita perlukan ada di mana-mana sahaja!!

Nota kakitanganku : Okey! Dak Utih jalankan tugas kamu. Tangkaplah mana-mana tikus untuk aku jadikan tetikus segera!!!

:bm:

6 kUs-kUs:

TE-ARE |DIAMOND|™ on June 27, 2009 at 1:18 PM said...

kat kedai runcit yg ada cuma tikus jer di celah2 stok di dalam stor... wakakaka

<< s| tED| >> on June 27, 2009 at 4:22 PM said...

tau x pe :P

syalizahanim on June 27, 2009 at 4:31 PM said...

tetingkap ade.nak beli? aihh..terlari topik eh? larriiiikkksss...hehe

<< s| tED| >> on June 27, 2009 at 4:52 PM said...

ekekkekkeke.. tetingkap puas lak nak dok sodok2 atas mouse pad ni... besau bebenor!! :P

ashie023 on June 27, 2009 at 9:26 PM said...

aku pong ske pakai tetikus gak kalau wat keje..sebab x lenguh tangan..

dak utih dah jupe lom tikus untuk ko???dak utih rajin ari ni..menurut perintah..permintaan yang bukan2 dari tuan dier pong dier buat je..

dak utih, meh lah duk ngan ashie plak..kucen kat PKG dah ilang..meh lah duk ngan saya..huahaha..

<< s| tED| >> on June 27, 2009 at 9:38 PM said...

ekekekke

ko bg aku namblas juta pun lom tentu aku bg!! :P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting