Thursday, March 03, 2011

aNuaR zaIn rELa Di CiUm PeminaT : maLanG BeTuL BakaL isTerinyA seBaB TerPaksA BerkOngsI CiumaN DenGan RiBuaN oranG. aLahai anUar....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket

Mahu kata aku minat tidak juga. Tidak minat, tidak juga. Sedang-sedang saja aku rasa. Tapi bila kes cium ini sudah mula jadi cakap-cakap sejak sebelum ini lagi, sudah jadi meluat 'pulekkk'.

Akhbar atas talian hari ini melaporkan Anuar Zain rela di cium peminat. What the what?

Memetik sedikit kenyataannya

"Sebagai penyanyi, mereka (peminat) adalah keutamaan saya. Saya rela diperlakukan dengan apa juga reaksi spontan mereka," jawabnya sambil menguntumkan senyuman.

Tambah penyanyi yang kini popular dengan lagu Sedetik Lebih itu, dia tiada sebarang masalah dengan keterujaan mereka walaupun ke tahap melakukan aksi yang dianggap keterlaluan oleh segelintir pihak.

"Bukan saya mahu galakkan atau sokong peminat bertindak memeluk dan melakukan aksi yang mungkin dianggap keterlaluan, cuma ia berlaku secara spontan dan tidak boleh dielakkan.'

Agak kelakar. Senyum. =))


Pada makcik-makcik, anak-anak orang, isteri-isteri orang yang akan berkelakuan 'spontan' mencium, memeluk dan mungkin meraba Anuar Zain, jangan lupa tunjukkan tanda 'peace' bila bergambar ya.

Aiman tidak kisah....


Kredit gambar dan sumber beriat dari sini

Nota kakitanganku : Suami-suami, bapa-bapa, pakwe-pakwe kisah tak agaknya? =))





8 kUs-kUs:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ on March 3, 2011 at 10:30 AM said...

Kucing tak tolak ikan kan ? huhuhu ...sabo je la nuar ...seb baik tak minat :P

Ieda Al-Habsyi on March 3, 2011 at 10:34 AM said...

ciss, tak leh dibuat laki!

Mamarempit on March 3, 2011 at 10:41 AM said...

inike dikatakan jejaka idaman malaya????

geli ok...

makin meluat lagi ada...aduhhh

habsahharun on March 3, 2011 at 12:28 PM said...

tak tahu halal haram gamaknye..haaiih..

atty's on March 3, 2011 at 2:38 PM said...

harap akak2,adik2,makcik2..jagalah lah maruah diri memasing..jgn lah cium tak tentu pasal anuarzain tu ..bukan muhrim tu

kalau pakcik2,abang,adik lelaki ke nak cium takpe..wahahahahahhah..kang org cop lak sesuatu lak.bahye2..taklah cium2..

J.M.R on March 3, 2011 at 2:54 PM said...

tak hengen langsung cium mamat ni..kahkahkahj

deena awanis on March 3, 2011 at 3:44 PM said...

macam tu pun boleh??ayaiyaiii..

Dee on March 3, 2011 at 4:58 PM said...

alamak tedi..sy pun ada gambar dipeluk anuar zain..hihihi..seriously, x terasa pun pelukannya sebenarnya..sekadar ala2 meletak..bukanlah peluk betul2..x dinafikan..kalo tgk show dia..menjerit2 perempuan2 semua..x kiralah anak dara or makcik2..sama je semua..mmg berebut-rebut mengambil gambar sambil memeluk dia..tp kalo smpi cium tu..overlah..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting