Tuesday, March 01, 2011

SBK! emaK kaU suDah BaLik. BiLa kaU PuN akU maHu HanTar BaLik nI?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 AM
Photobucket

Budak montel empat ekor. Aku belum alihkan. Emak kata nanti SBK merajuk. Biar dulu. Cuma kasihan sebab tempat macam sempit. SBK kan badan gempal. Kui kui kui...

Sudah masuk hari ke 6. =)) Sangat suka tengok SBk pandai jaga anak. Jadi macam tidak sampai hati mahu hantar mereka semua balik rumah sebab nanti SBK akan tinggalkan anak dia dan duduk menangok di rumah aku saja.

Emak dia sudah balik dari umrah semalam. Alhamdulillah. =))

Nota kakitanganku : Emak, boleh saya jaga SBK anak beranak sampai sebulan? Ngeeee.. =D





4 kUs-kUs:

Tuah said...

Mak kata, boleh... hehehe...
SBK tu pandai jaga anak dia. cuma dia xnak duk rumah mak kandung. nak duk rumah mak angkat jugak.

meowwmania on March 1, 2011 at 9:40 AM said...

sy pon dgr mak kata boleh heheee...

kcg br pas beranak kalo blh mmg nak sembunyikan anaknya tu kan...suka dok kat celah2 tmpt sempit, kita tgk kesian tp mereka rasa selamat :)

Mamarempit on March 1, 2011 at 12:23 PM said...

bestnye...dpt jaga org dlm ari..hehehe...

Juz Call Me Sharz on March 1, 2011 at 2:31 PM said...

jaga je cik tedi...huhu.. =p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting