Friday, March 04, 2011

'cOmeL kUcinG kaU teDi!!' : eH! makciK BaRu TahU kE kucinG sayA comeL? Dia ikUt TuaN Dia. TuruN TemUrun. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 PM
Photobucket

Ada jiran datang.

Jiran : eh! Comel kucing ni walau hitam. Apa kat leher dia tu.
Aku : Saja je pasang. Gurau-gurau dengan dia.

Dak Onchet : Banyaklah kau punya gurau Bos. Ini gurau kasar namanya. Memperkotak katikkan aku.

Jiran : Eh! Kucing ni boleh bercakap ke? ( yang ni aku tambah!! Ha ha ha!! )

Nota kakitanganku : Jumaat. Saya mahu ke Merlimau petang nanti! Siapa mahu ikut? =))





5 kUs-kUs:

NARDtheNERD on March 4, 2011 at 3:06 PM said...

awwww.
hitam manis katakann.
:))

Rosmawati Yusof on March 4, 2011 at 3:14 PM said...

Hitam2 sitampuk manggis
sungguhpun dipandang manis...

ctpayong on March 4, 2011 at 5:17 PM said...

ha'ah lah ted...lenguh leher dia..sakit nanti susah nak g mengundi..dang ding dong.

gt hans on March 4, 2011 at 8:41 PM said...

ekeke..kan men lagik mainan gantung kat leher tu..

b i n t a n g on March 5, 2011 at 12:20 PM said...

haha. jatuh harga diri, mesti dia fikir, ''tuan aku ni mesti kata aku tak comel, tu pasang bendaklah ni nak bg nampak comel'' . ha ha. kecik hati tuh.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting