Tuesday, March 01, 2011

ToLonGLah! saYa sanGat MemaNDanG TinGGi ProFesiOn PerGuruaN. JanGan keRaNa kamU TiDak seTuJu menYumBanG, KamU JaDi BeGiNI! saYa sanGaT SeDiH!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 PM
Photobucket

Ya! Betul! RM 3.00 adalah duit kamu. Tapi jangan buat begini macam kamu bukan seseorang yang perlu di hormati.

Jika kamu tidak mahu beri. Jangan beri. Walau ianya wajib, kamu abaikan saja jika tidak berpuas hati. Jangan biar diri kamu sendiri nampak seperti perkataan yang kamu tulis. Sangat sedih sebab kamu seorang guru yang berpelajaran tinggi.

Aduhai!!!

Nota kakitanganku : Macam mana mahu 'bank-in'? Mesti kena soal jawab nanti. =))





13 kUs-kUs:

Zareda Norman on March 1, 2011 at 3:08 PM said...

ish ish bengongnya org yg buat gitu.. agaknya hilang kewarasan dek kerana duit tiga hengget

Shorbaini on March 1, 2011 at 3:11 PM said...

ADA JUGA ORG MACAM NI

Fadzillah Kamarudin on March 1, 2011 at 3:13 PM said...

nampak sangat tak ikhlas...
hish...

Anonymous said...

saya pula yang rasa malu..

Anonymous said...

saya pula yang rasa malu..

habsahharun on March 1, 2011 at 3:27 PM said...

haih...ape la yg dikedekutkan sgt..

cikpepel on March 1, 2011 at 3:33 PM said...

eleh...gaji 3 4k... rm3 pon maw kira ka?

Tuah said...

hohoho.... mesti guna pen. bukan boleh nak guna liquid paper. lagi bank reject. bayar duit parking je lah cik ted. hehehe...

VIVIAN on March 1, 2011 at 4:12 PM said...

duit tu utk apa cik ted? collection ke? alahai...sia2 abis rm3 tp dpt dosa..

nj on March 1, 2011 at 4:28 PM said...

sitedi...
siapa yg tulis atas duit tu? ke anak-anak kecil yg conteng. Tapi kalau betul ditulis sebab kena paksa menderma...hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui segala yang tersirat dan tersurat...

amal on March 1, 2011 at 4:59 PM said...

adehla.. macam ni pon ade..

Papa meow on March 1, 2011 at 6:21 PM said...

Alahai...Taik idung masin kut orang ni, nampak benaw lokeknya ek...

~senYum~

gt hans on March 2, 2011 at 7:26 AM said...

kedekut pahit ini org..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting