Sunday, March 27, 2011

Terima KasiH KePada yanG BerTanYa kHabaR PakcIk OGheN!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
pakcik Oghen di tahan di wad sampai Selasa.

Menurut Dr. Tan saluran kencingnya tersumbat jadi dia tidka boleh membuang air kecil.

Sejak semalam dia muntah-muntah air. Tidur tidak nyenyak. Asyik beralih posisi dan mendengus saja. Mungkin sakit! Pagi ini dia muntah buih. Banyak. Sudah tidak larat mahu jalan. =((

Bawa ke Vally Animal Clinic, Dr Tan raba perut saja sudah tahu penyakitnya. Sudah beberapa hari dia tidak boleh buang air kecil rupanya. Maaf Pakcik Oghen, aku tak tahu.

Kucing-kucing aku semuanya 'outdoor' . jadi aku tidak dapat pastikan 'poo dan pee' mereka normal atau tidak. =((

Satu lagi Pakcik Oghen ini dia trauma mahu keluar bilik. Takut bertembung dengan Dak Itam dan bergaduh! Sebab tu lah dia suka tahan jika mahu membuang!

Harap semuanya akan okey!

InsyaAllah!





9 kUs-kUs:

Daniela on March 26, 2011 at 10:11 PM said...

semoga oghen cepat sembuh ye... =)

DeQdEq on March 26, 2011 at 10:15 PM said...

pak cik oghen....cepat2 sembuh ye

Faaein Himura on March 26, 2011 at 10:17 PM said...

smoga pakcik oghen cepat smbuh.. ciannya dia..

::blog anak jawer:: on March 26, 2011 at 11:03 PM said...

go go pak cik oghen....u can do it...:8)

reha said...

adeh... kalo manusia slalu tahan kencing pun leh kena batu karang :( ni lak pakcik oghen...moga dia kuat tuk hadapi sumer ni... haish.. tumpang simpati mo dak domok nih :(

HimAwaRi on March 27, 2011 at 12:24 AM said...

Insyallah sume akan baik2 jek, kita doa tuk dak oghen cpt sembuh :)

aNIe on March 27, 2011 at 12:25 AM said...

Semoga pakcik OGhen cepat sembuh...

meowwmania on March 27, 2011 at 7:10 AM said...

sy doakan semoga semuanya berjalan lancar, amin..

pakcik Oghen cepat sembuh yer..

nur afini elias on March 27, 2011 at 6:41 PM said...

my cat pun jd cmnie. lambat sgt bwk p klinik sbb kes cmnie la. ta sedar dia sakit cmtu. dua mggu dah dia jd cmtu. at last, dia pergi jugak =(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting