Tuesday, March 15, 2011

GenG PoPia 1 : BuDak warNa seBiJi ayAh Dia yanG MeninGGaL sEBaB KemaLanGan!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:07 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket





13 kUs-kUs:

V on March 15, 2011 at 10:53 AM said...

rasa nak gigit2 je telinga die..

cikPija on March 15, 2011 at 11:29 AM said...

bobulat nyerrr hehe..

bella-wella on March 15, 2011 at 11:40 AM said...

gemok!

Afiqah Nabilah on March 15, 2011 at 12:17 PM said...

meninggal?siannya.....dahlah comel.geram.

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ on March 15, 2011 at 12:35 PM said...

Rest In Peace baby..may The Angels take a very good care of you up there :)

Salam ziarah.. :)

makdara TERdiva on March 15, 2011 at 12:35 PM said...

grrrr..geram...meh picit idong tu.. :)

sI tEDI on March 15, 2011 at 1:10 PM said...

aku salah bagi tajuk ke?
ayah dia yang meninggal.. budak kecik ni ada lagi. =))

Fadzillah Kamarudin on March 15, 2011 at 1:57 PM said...

at first baca tajuk...ok...nak crita pasal anak yang sama kaler mcm ayah dia...

dah tu bila orang kata RIP...alah...dah mati ka?? confuse la pulak...

Afiqah Nabilah on March 15, 2011 at 1:57 PM said...

la....betul ke.....hehehe

Afiqah Nabilah on March 15, 2011 at 1:59 PM said...

aku dah baca tajuk dah.

reha said...

akak.. saya mahu dia l-)

sI tEDI on March 15, 2011 at 6:12 PM said...

tidak di buka untuk adoption. harap maaf

Juz Call Me Sharz on March 15, 2011 at 9:34 PM said...

comelnye!!!! gebus je!!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting