Thursday, March 24, 2011

Apa yanG MenGGemBirakAn SaYa seLaiN DaPat GaJi Hari Ini?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
24 Mac 2011.

ALhamdulillah. Hari Gaji. Pandai-pandai saja aku bagi nama Hari Gaji. =P

Apa yang menarik juga hari ini selain dapat gaji?

Hah? Apa? Makan 'mekdi?'

Salah..

Photobucket

Hari ini genap usia Geng Popia satu bulan.

Selamat hari lahir Geng Popia yang ke 1 bulan.

Alhamdulillah aku dapat jaga kamu sudah sebulan walaupun bila-bila saja aku harus melepaskan kamu dan menyerahkan kamu kepada yang berhak. =))

Aku doakan kamu sihat dan kuat bagaikan johan!! =))

Nota kakitanganku : Saya juga gembira sebab ramai bersama kami saat kami rasa mahu jatuh bila di keji kerana menjaga kebajikan kucing kurap! Terima kasih semua!!





3 kUs-kUs:

NoRa on March 24, 2011 at 10:26 AM said...

HaPPY BeSDaY GeNG PoPia....send kiss akak kt dorg ekkk TeDi....

Southern-Girl on March 24, 2011 at 10:40 AM said...

tetibe terasa nak beli popia basah lak petang ni...

hmmm..

(teruja tgk kemontelan mereka)

Anonymous said...

alhamdulillah, mummy dapat gaji. blh share dgn anak2 bulus

semoga murah rejeki selalu//:)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting