Monday, February 07, 2011

18 sx : aksI ThrEesomE. SiaPa yanG HanTar GamBar TiDur BerTiGa inI PaDa akU? sI JanTan syoK Di PeLuk Di kirI Dan kanaN! Aku TerTenGok! TiDak aPa koT?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:13 PM
Photobucket

Photobucket

Aku terima gambar ini beberapa hari yang lalu di telefon bimbit sewaktu aku tengah seronok menghabiskan duit membeli barang-barang keperluan kucing. (Macamlah banyak sangat duit!!)

Eh! Siapa yang hantar. Mesejnya 'Jangan marah! Kami tidur bertiga! .'

Erk! Bila melihat gambar itu soalan pertama? Apakah? Isk isk isk isk.. Anak siapalah ini? Buat aksi sebegini kepada insan yang tidak berdaya?

Aku tiada di rumah kau memperkotak katikkan kucing aku ya? Buat aksi-aksi yang melucukan macam Pakcik Oghen aku tiada perasaan! Oh Kasihan!!!

Nota kakitanganku : Wah pakcik Oghen! Kau pasrah saja di peluk anak dara!





3 kUs-kUs:

Vivian on February 7, 2011 at 2:12 PM said...

Oghen saih : "aku rela...aku rela..."

Jom Terjah Entri Baru : [my270view] Fakta Facebook Part.2

Jom Terjah Entri Baru : [Ailurophile] BSR jalan-jalan CNY

baincardin on February 7, 2011 at 2:13 PM said...

tajuknya yg panas banget deh! ^_^

amal on February 7, 2011 at 10:09 PM said...

haha pasrah gila muka pakcik oghen...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting