Wednesday, February 16, 2011

anaK kucinG DarI PJKT MPJ : SemuanYa TeLah BerTuaN . TerimA kasiH.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 PM
Photobucket

Berkaitan 'entry' ini.

Ke empat-empat anak kucing telah bertuan. Terima kasih.

Nota kakitanganku : Kalau kita orang berduit, tidak payah cabar mencabar untuk pungut semua kucing-kucing terbiar! Senyum. =))





5 kUs-kUs:

meowwmania on February 16, 2011 at 9:46 PM said...

alhamdulillah...

tumpang gembira *senyummm....

HonEyBuNNy on February 16, 2011 at 11:01 PM said...

comeiiinya la...sihat2 belaka ank2 kucg neh.hehhe

aNIe on February 16, 2011 at 11:36 PM said...

Semoga mereka gembira brsama tuan2 baru mereka...

Papa meow on February 16, 2011 at 11:39 PM said...

Alhamdulillah, tumpang gembira juga, semuanya nampak sangat cumel,

iyelah...klu berduit tak payah nk cabar2 kita ye tak...apasal pulak nk cabar2, dah sah2 mmg kita ambik, lagi2 tengok keadaan dia macam dalam kotak tu...mcm2 terfikir dalam kepala. Panas ke, sejuk ke, lapar ke, selamat ke...mcm2 lah ye tak...

eh...nk senyum jugak...

m4rilyn on February 17, 2011 at 12:58 PM said...

alhamdulillah...amin

*senyum

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting