Saturday, February 26, 2011

FoR aDoPTiOn : Dua ekOr anaK KuCinG BeTinA. sanGaT comEL. KeLaBu keOreN-OrenAn. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:00 PM
Anak kucing ini di buka semula untuk 'adoption' sebab tuan dia tidak mampu atau dengan kata lain tidak tahu untuk menjaga anak kucing tanpa ibu. Jadi dua ekor ini di pulangkan semula.

Photobucket

Yang sebelah kanan yang tengah makan. Warna kelabu ke oren-orenan. Jantina betina.

Photobucket

Kelabu ke oren-orenan dua ekor di depan.

Photobucket

Empat beradik. Dua ekor jantan sudah di adopt. Tinggal dua ekor betina lagi.

Lokasi Muar/ Kuantan/ Melaka

Sesiapa yang berminat boleh emel ke mylosermind@yahoo.com

Terima kasih.

Nota kakitanganku : Jaga kucing bukan mudah yang di sangka dapat-dapat anak kucing sebesar ini. =))





2 kUs-kUs:

cahayachenta on February 26, 2011 at 6:55 PM said...

mmg payah kalo diorg x lepas susu ibu dia lg... ako dlu pun mcm ni gak.. so kita kena bertindak mcm mak dia.. means kena bg perhatian ckup n manjakan lebih2...

Miera MasTriXia on April 12, 2012 at 10:56 PM said...

hye...miera skg ade 3 ekor anak kucing besar2 macam kucing di gambar tu jugak.. dorang niy boley di katakan dah boleh lepas dari susu ibu dorang. Thats why anak2 kucing2 ni ade ngn miera skg sbb Miera baru je ambik dari kawan.

So nak tnye.. mcmana nak bg dorang sesuai dengan tempat baru ea? jadi dorang xde la murung,xmau makan sume tu...

please reply di http://mastrixia.blogspot.com/ ea.. :))

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting