Friday, February 11, 2011

FoTo MeoW-MeoW : ziTa4771 Dan noTi. PenyerTaaN PertaMa. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket


Tengok gambar pun sudah tahu dia memang Notikan? He he he he..

ALhamdulillah.. Ada yang sudi turut serta Foto Meow ini walaupun ianya bukan satu pertandingan. Melainkan hanya untuk mengeratkan silaturrahim sesama pencinta haiwan terutamanya kucing dan untuk kita saling kenal mengenal. =))

Ini info mengenai gambar dan pengirim. =))

1) Nama kucing : Noti
2) nama tuan punya : Rozita Md Hasan. Saya juga yang tukang ambik gambarnya
3) Lokasi : No 6 Psrn 18, Tmn Tasek Mewah, Ipoh, (di sekitar rumah saya sendiri)
4) Alamat blog : http://zita4771.blogspot.com/


Mengenai Noti :
Saya jumpa Noti ni ketika dia masih kecil benar, Mungkin dia di buang.
Ketika itu kami makan di restoran mamak, nampak Noti..terus ambil dan pelihara.
Noti sangat nakal dan cerdik. Sayanggg sangat kat dia..
Tapi dia ni betina..saya tak sabar nak tunggu dia mengandung & dapat anak2..comel kan..

Alhamdulillah. Seekor kucing jalanan yang telah berjaya di selamatkan.

Nota kakitanganku : =))






4 kUs-kUs:

umi_e on February 11, 2011 at 1:02 PM said...

Comelnya!!!

*Geramnyaaaaaaaaaaaaaaaaa

ctpayong on February 11, 2011 at 1:18 PM said...

camner nak hantar. hantar gambar kat email kamu je & maklumat diaorang tu sume ea.

Princess Nur on February 11, 2011 at 1:26 PM said...

tgk gambar pun nampak dh noti..hehe

Rozita on February 12, 2011 at 8:42 AM said...

dia ni mmg noti..pernah hilang semasa dia kecil dulu..sedih sy tau..mcm nak nangis jer..
sib baik, lepas beberapa hari..jiran depan rumah jumpa dia kembali..alhamdulillah

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting