Wednesday, February 02, 2011

anaK KucinG PerLu BanTuaN : aDuhaI! ToLonG JanGan BuaT akU SerBa saLah wahai anaK keciL. ToLonGLah BerTahaN!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Anak kucing yang tidak bernama. Aduhai sayang. Jangan buat saya serba salah.

Seorang insan prihatin telah menyelamatkan anak kucing ini. Alhamdulillah. Syukur. Terima kasih buat Soleheen. Blognya di sini. Dia seorang lelaki dan aku tabik dia sebab dia prihatin dengan nasib malang si kecil ini.

Tapi dia tinggal dia belajar dan tinggal di kolej. Tidak mampu untuk menjaga. Lokasi di Alor Gajah, Melaka. Harap si kecil ini dapat tuan baru secepat yang mungkin.

Aku minta jasa baik yang prihatin dan berminat untuk meng'adopt' si kecil ini boleh hubungi aku. Kita boleh adakan perbincangan. =))

Kebetulan cuti umum sekarang. Ada klinik haiwan yang buka?

Tolong ya, sesiapa yang mahu bantu boleh emel aku atau tinggalkan emel kamu di kotak komen.

Terima kasih.

Nota kakitanganku : InsyaAllah. Semoga dia bertahan....





5 kUs-kUs:

faz_e on February 2, 2011 at 7:57 PM said...

so kiut!!!!!!!!!!!!!
:)

Chika on February 2, 2011 at 8:20 PM said...

mintak2 dia dpt tuan secepat mungkin...

Granny Hani on February 2, 2011 at 9:30 PM said...

Akak duk suspen nih..kucing akak yang sarat tu tak beranak2 jugak lagi..tak sabar dah nak tengok anak kucing baru...

aNIe on February 2, 2011 at 11:28 PM said...

Harap2 dia dpt bertahan... kalau akak dekat bolehlah jugak selamatkan... cuma masalahnya akak dah ada sekor kucing.. cik abang akak tak berapa nak minat dgn kucing...

umi_e on February 4, 2011 at 10:59 PM said...

Semoga si kecil itu dapat bertahan... kesian :(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting