Wednesday, February 23, 2011

FoTo KucinG #9 : Mrs. AzmI DaN aLy DoBoT. Eh! DoBoT Tu naMa Dia JuGa kE?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:30 PM
Sudah sertai Foto Kucing di blog kami? Jika belum sila klik pautan ini untuk mengetahui caranya. Ini BUKAN pertandingan tetapi sekadar berkongsi gambar kucing kesayangan bersama peminat-peminat kucing yang lain. Terima kasih.

Photobucket

Tengok gambar ini? Sudah tahu kenapa dia di panggil 'Dobot'. Kira macam Debablah juga. He he he.. Duduk bersandar kekenyangan ek?

Photobucket

Wah!!! Gitu gayanya!!

Photobucket

Bahagia!!

Ini coretan Mrs. Azmi. =)) :

Nama kucing : Aly dobot!

umur: 2tahun ++
tatau umur betul sebab masa jumpa dah agak besar...

jantina : jantan yang sudah dineuterkan

hobi: tido, makan, intai anak dara kut sliding door

nama tuan kucing : mrs azmi

lokasi : dalam rumah sajek.. sebab aly memang tak dibenarkan keluar rumah dengan alasan nanti gaduh, luka2.. padahal takut dia hilang!



aly ni bukan kucing yang dibeli riban2 dari petshop... cuma kucing biasa yang dijumpai depan opis, masa tu memang cari kucing jadi terus masuk kotak bawak balik! dah sampai rumah baru perasan bawah perut dia ada luka2.

akibat tak lepas dia kat luar, aly jadi jadi alim kucing... bila orang tak pandang dia intai2 bila orang nak pegang dia lariii... hahahah

dah terlebih manja.. mana mama dia ni pegi dia ikut.. bila mama masuk bilik air dia jadi jaga depan pintu!

Terima kasih Mrs Azmi kerana sudi berkongsi gambar kucing kesayangan dengan kami. =))

Nota kakitanganku : =))





6 kUs-kUs:

Suara Kalbu on February 23, 2011 at 11:37 AM said...

Dari semalam SK duk geram ngan budak bambam ni hihihihi

sI tEDI on February 23, 2011 at 11:52 AM said...

he he he he... budak debot!

Mamarempit on February 23, 2011 at 11:56 AM said...

kussss smangatttt...memang dobottt.....
dapat gomol ni...peghhh......

sI tEDI on February 23, 2011 at 12:02 PM said...

he he he he.. mesti kuceng ni melimpah2 kasih sayang. =))

nisyA on February 23, 2011 at 12:59 PM said...

dia dok ngendap sape la kt sliding door tu :)

~mrs azmi~ on February 23, 2011 at 2:31 PM said...

akhirnya si dobot ni dapat peluang macam kawan lain keluar kat sini.. thank tedi ^_^

budak ni dobot sebab kasih sayang melimpah ruah! Maklumla dia je yang kami ada..hehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting