Thursday, February 17, 2011

RoBerT KuOk DahuLui seNarAi 40 inDiviDu TerkayA Di MaLaysiA : Di MaNA naMa sayA? MenGaPa TiaDa? PeLik! =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Bila sudah kena sembur dan perli supaya angkut kucing-kucing terbiar bawa balik rumah sendiri , saya tiba-tiba berangan nama ada tersenarai dalam 40 orang terkaya di Malaysia. Kalaulah ada saya memang akan sahut cabaran itu. InsyaAllah. Kamu yang memerli saya doakanlah agar ianya menjadi satu realiti.

Jangan memperkecilkan saya hanya kerana kamu yakin saya tidak mampu buat seperti mana kamu.

Sumber berita 40 orang terkaya di Malaysia di sini.

Nota kakitanganku : Jadi hiba.





1 kUs-kUs:

Tuah said...

Mudah2an kami, pencinta2 haiwan akan jadi kaya. pada masa itu, PJKT MPJ mungkin xkan wujud lagi. Yang wujud hanyalah PUSAT PERLINDUNGAN HAIWAN yang dikelolakan oleh kami... PARA PENCINTA HAIWAN & SUKARELAWAN.

Lihat pada perkataan PERLINDUNGAN... bukannya JAGAAN. Beza maknanya tu wahai staf PJKT MPJ yang membaca blog sahabat saya ini. (hah.. MPJ, jgn ada hati pulak nak curik term saya ni!)

Untuk apa PJKT MPJ itu wujud kalau lebih kepada menyeksa dan menganiaya mereka???

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting