Friday, February 11, 2011

seLamaT JaLan KiKiLaLa. akU LePas kamU BuKan seBaB akU TiDak saYanG. JaGa DiRi.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Photobucket

Alhamdulillah. Kiki dan Lala selamat di beri kepada seorang pelajar Politeknik Merlimau petang tadi. Urusan amat pantas dan cepat. Terima kasih buat Nizam yang terlihat iklan aku di Petfinder.my Syukur. Kiki dan Lala akan jadi orang Johor Baharu. InsyaAllah, esok mereka akan berangkat ke sana.

Allah sentiasa mempermudahkan urusan Hamba-Nya.

Kiki dan Lala,
aku harap kamu faham dan tidak marah. Bukan niat untuk memisahkan kamu adik beradik. Tetapi keadaan yang memaksa. InsyaAllah, panjang umur kita akan 'jumpa' lagi walaupun mungkin hanya gambar-gambar kamu.

Jaga diri dan perilaku kamu. Jangan buat orang tidak suka okey? Aku lepaskan kamu bukan kerana benci. Tapi kerana sayang. Aku mahu kamu dapat kehidupan yang lebih baik dan seronok. InsyaAllah.

Terima kasih buat Tuan baru kamu. Semoga kamu akan terus di sayangi. InsyaAllah.

Jangan nakal-nakal.

Nota kakitanganku : Tuhan lebih tahu...





8 kUs-kUs:

meowwmania on February 10, 2011 at 9:27 PM said...

tentu Kiki dan Lala faham, tedi jgn risau yer.. :)

MiYOKO TACHIBANA on February 10, 2011 at 10:18 PM said...

sedihnye...kiki, jg diri ye...

zino on February 10, 2011 at 11:49 PM said...

selamat berhijrah...

reha said...

:((

aNIe on February 11, 2011 at 1:43 AM said...

Semoga kiki dan lala akan bahagia di tempat baru...

VIVIAN on February 11, 2011 at 9:07 AM said...

cik tedi...saye pulak yg nangis... sebab kiki lala mcm rimo sye lah..

Jom Terjah Entri Baru : [Ailurophile]Banyak-banyak tempat..situ jugak tempat tidur

bella-wella on February 11, 2011 at 9:20 AM said...

(T_T)
saye nangis.. huhu

semoga Allah memberi perlindungan pada kiki & lala serta tuan baru diorang..

semoga Allah juga melimpahkan rahmatNya pada tedi..
sabar ye..

umi_e on February 11, 2011 at 7:28 PM said...

Salam...

Menangis baca n3 ini :((

*Tak taulah camna Tedi nak tanggung perasaan semasa serahkan mereka :((

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting