Sunday, February 27, 2011

harI YanG SanGaT SinGkaT. sELamaT JaLaN atED. JanGan naKaL-naKaL. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Pagi tadi bawa dia keluar jalan-jalan buat kali terakhir sebelum dia ke rumah baru. =)) Abang Onchet, dalam garang-garang masih sudi menemani setiap langkah si kecil ini. =))

Hari ini memang rasa masa itu singkat sangat. Dari pukul 11.30 pagi sampai pukul 1.30 petang pergi menziarah jenazah jiran yang meninggal dunia ketika Subuh tadi. Cuaca sangat panas, jadi selepas Zohor rebahkan badan sambil tengok Syurga Cinta.

Tapi Awal Ashaari pula tengok aku tertidur depan televisyen. =)) He he he .. Tunggu punya tunggu punya tunggu Cik Wani yang mahu ambil Ated belum sampai. Sudah janji dengan emak mahu bawa dia tengok kawan baiknya yang sekarang berada di Wad ICU Hospital Melaka. Okey! Kita pergi dulu. InsyaAllah jumpa Cik Wani kemudian. =))

ALhamdulillah, walaupun macam lari dari rancangan awal, dapat juga serah Ated pada Cik Wani. Terima kasih untuk Cik Wani dan adik-adiknya yang sudi menunggu lama. =)) Terima kasih sebab akan menjaga Ated. Semoga dia gembira. =))

Nota kakitanganku : Eh! Teater Bangsawan Siti Zulaikha jadi ke tidak di pentaskan di Taman Budaya Ayer Keroh 26 dan 27 Februari ya??





3 kUs-kUs:

Tuah said...

Alhamdulillah. Ated dah bersama dgn mak baru.
Semoga bahagia.

Terima kasih yg xterhingga kpd cik ted krn sgt byk membantu.

aNIe on February 27, 2011 at 12:18 AM said...

Semoga ated gembira di rumah baru...dan semoga ated dijaga dengan baik oleh tuan yang baru

zino on February 27, 2011 at 1:32 AM said...

dah dapat mak angkat la ya ..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting