Saturday, February 12, 2011

saTu KeLuarGa kucinG PerLukaN RumaH. saTu IBu, LimA anaK yanG BuLaT. eH! BaPa TiaDa. SiLa simPaTi Dan sILa BanTu. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ini budak-budak bulat tersebut. Usia mungkin baru satu atau dua minggu. Baru celik mata. Anak kucing ini bersama ibu mereka di selamatkan oleh kawan aku Naimrah. rasanya orang buang kucing ini di rumah sewanya.

Aku pernah tulis pasal mentaliti manusia yang akan membuang kucing di rumah mereka yang sukakan kucing. Sangat SHIT orang macam ini sebab dia macam lepaskan leher di sendiri tapi tolak orang lain jatuh gunung. =))

Okey! Berhenti membebel.

Sesiapa yang berminat untuk mengambil satu keluarga kucing ini boleh hubungi aku di emel mylosermind@yahoo.com

Lokasi : Alor Gajah, Melaka.

Nota kakitanganku : Kasihan sangat! =((





10 kUs-kUs:

MAKCEK bukan NENEK on February 11, 2011 at 8:30 PM said...

kalao dekat penang mesti dah ambikk ! ahh comey nyaaa . memang ngah cari sekor . reramai tak boleh .hux

fiqkbe on February 11, 2011 at 8:37 PM said...

cian nyer ibu tunggal tu =(

DeQdEq on February 11, 2011 at 9:09 PM said...

apa jenis manusia yg tak bertanggungjawab....buang kucing macam ni...

tau la letak kat umah orang...nape tak reti nak bertanggungjawab...nape mesti lepaskan pada org lain...

kalau awal2 tak nak kucing yg dibela beranak...mandulkan la dulu...eeeeee...geram betul la...

deqdeq tak dpt nak membantu...hanya mampu doakan mereka mendapat keluarga yg baik hati...

soleheen_D on February 11, 2011 at 9:21 PM said...

kena ambil semua skali ke kak????

lupie on February 11, 2011 at 10:28 PM said...

We purr that these little babies find a good home soon!

Naimrah said...

2 la...mmg pn.....dh la letak dlm kotak kasut....di ttp plak kotak 2...sib baik mak dia berjaya bkk 1 kotak..dok dlm kotak kecik 2 nk bg susu kat anak dia..cian sungguh...

sI tEDI on February 12, 2011 at 7:52 AM said...

kucing ni wajib amek semua sekali dengan ibu dia sbb dia masih menyusu.

Anonymous said...

salam saye nak jage sume,,,boleh ke sy adopt,,,saye sunyi,,,nama saye dini,,,boleh ke sy nk amek hrni,,lokasi sye d bukit rambai,,dekat petronas,,,sye minat kucing,,dan sunyi kerana bakal suami d kuala lumpur,,,ni nom hp sye,,hubungi sye 0133244806

Anonymous said...

hope leh dapat,,sy sggup jaga semua kucing2 tu,kerana sy sygkan kucing,,,sye kesian kt diorg,,,

Anonymous said...

hope leh dapat,,sy sggup jaga semua kucing2 tu,kerana sy sygkan kucing,,,sye kesian kt diorg,,,

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting