Tuesday, February 08, 2011

mErEkA aDaLah DuniA sayA Dan sAyA aDalah harAPan MerEkA. aDaLah sukAr JiKa sayA HiDuP BersaMa DenGan merEka yanG TiDak MemaHamI....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kadang-kadang saya rasa ingin rebah dan jatuh. Saya rasa saya tidak mampu bangun. Saya ingin mengalah dan menyerahkan semuanya pada takdir. Saya akan akur dan tidak ingkar. Semuanya bermakna saya akan tewas.

Tapi mereka adalah dunia saya. Saya pula harapan mereka. mana mungkin saya sia-siakan harapan mereka dengan menolak mereka ke tepi. Saya dalam persimpangan. Antara kiri dan kanan. Yang mana akan saya ikut?

Saya akan bertahan semampu saya. Saya akan terus mempertahan mereka yang berharap pada saya walaupun hati saya sering terluka.

Saya perlukan bahu untuk menangis dan mengadu nasib....

Nota kakitanganku : Alangkah indahnya hidup jika kita di kelilingi mereka yang tidak hipokrit. =((





9 kUs-kUs:

amal on February 8, 2011 at 10:04 AM said...

jangan sedih-sedih tedi. ceria2 selalu ya!

TeD on February 8, 2011 at 10:35 AM said...

betul..!! jgn sedih2 eh... kadang2 i pun sedih...tapi i tak suke la sedih2 ni otot2 muka letih... =)

nora_fiezah on February 8, 2011 at 11:25 AM said...

haaa...tau pn jgn sedih2 nnt muka cepat nampak tua sebelum masa nyer Tedi....huhu

Softtouch [Hanim] on February 8, 2011 at 12:28 PM said...

alahai tedi...jgn sedih ok...sabar yer...tedi kene kuat...

Kak Anie said...

tEDl sabar ye... hidup kita ni memang sering diduga... kadang kala orang lain sukar memahami kita... dan ada kala kita sukar untuk membuat pilihan bila berada di persimpangan... bertahanlah dan biarkan takdir yang menentukannya....

Tuah said...

gambar 1st tu... apalah yg dibelek mereka. tekun sgt...

deena awanis on February 8, 2011 at 2:10 PM said...

bf ko x suka kucen ye tedi??

kalo seseorang tu nak terima kita, kena laa terima kita seluruhnyer..kalo x, jangan dipaksa2..

eh, kalo xde kena mengena ignore jer la falsafah aku ni eh..hihi

Juz Call Me Sharz on February 8, 2011 at 3:10 PM said...

banyaknye moja kat umah cik tedi... =D

Wanita Mutalib on February 8, 2011 at 6:27 PM said...

ted|..sabar ye.. :(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting