Monday, February 14, 2011

For aDoPTiOn : emPaT BuDak BuLaT cOmeL DaRi PJKT MPJ TanPa IBu. Dua JanTan. Dua BeTinA. 'SiLa BawA kamI PuLanG kE rumaH'. KaTa MerekA. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:30 PM
Photobucket

NoNaMe 1

Photobucket

NoNaMe 2

Photobucket

NoName 3

Photobucket

NoNaMe 4 warna oren.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Makan-makan! Nyum nyum!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

'Kau jangan mahu ngap ye Dak Onchet?'


Anak-anak kucing dari PJKT MPJ. Kucing ini baru di letakkan minggu lepas di pusat ini. Masih cantik dan bulat. Sebelum mereka menjadi korban kekurangan kasih sayang di pusat itu, kami menyelamatkannya dulu. Oh! Bukan kami. Kak Tuah Hanani ambil 4 ekor ini dan mereka di buka untuk 'adoption'. 4 ekor anak kucing tanpa ibu.

Sesiapa yang berminat dan berpengalaman menjaga anak kucing yang berumur kurang sebulan ini amat di alu-alukan. Sesi temuduga akan di jalankan. He he he he..

Seperti biasa boleh emel di mylosermind@yahoo.com

Terima kasih atas keprihatinan. =))

Lokasi yang di alu-alukan Muar, Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. =))

Nota kakitanganku : Comel dan 'mantops!!' He he he he..





7 kUs-kUs:

VIVIAN on February 14, 2011 at 12:25 PM said...

huhu nak kaler oren tu..alangkah bagus kalau post budak2 ni mcm post surat jer..nak je suruh cik tedi post ke sarawak..huhu

Jom Terjah Entri Baru : [my270view]Tepuk Jangan Tak Tepuk

Jom Terjah Entri Baru : [Ailurophile]Dulu dan Sekarang Tanpa Suki

farra8979 on February 14, 2011 at 12:56 PM said...

wah, mereka2 yg sgt comel.... tp, dok kuarters apartment, x leh la nk adopt... huhuhu...

.::WaNiE::. on February 14, 2011 at 1:44 PM said...

bulat!!!!

cute

Tuah said...

ada insan mulia di sekitar KUANTAN juga boleh adopt mereka ye...

Tuah said...

Umur lebih kurang 2 bulan. sbb dah pandai makan sendiri (wp masih perlu pemantauan semasa mkn), cuci mulut lps makan.

Tuah said...

NN1: Jantan
NN2: Betina
NN3: Betina
NN4: Oren - Jantan

Anis on November 9, 2011 at 11:02 AM said...

nak..xp kuantan... dah seminggu cari kucing nak adopt... coz kucing baru mati.. xcident....

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting