Thursday, February 17, 2011

JangaN MenuTuP KhILaF DenGan DusTa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM
Adalah satu kesilapan jika menafikan satu kebenaran dan membenarkan sesuatu yang silap dan menutup kekhilafan dengan pembohongan.

Muhasabah diri dan jangan terus tersenyum lebar bila kamu sangkakan kamu sudah menang. Perjalanan masih jauh dan banyak mata memandang. Banyak telinga mendengar dan kamu jangan bersenang lenang.

Di dunia pasti kamu menang tetapi di akhirat ianya akan di hitung semula dari segenap lapisan. Semua yang tidak mampu berkata-kata saat hidup di dunia akan membongkar segala kebenaran. Mana yang betul dan mana yang salah. Semuanya akan di layarkan di hadapan mata dan di tonton semua.

Saat itu akan terjawab siapa yang menganiaya, siapa yang di aniaya dan siapa yang teraniaya.

Allahuakbar.
kerana Allah itu Maha Adil Lagi Bijaksana.

Nota kakitanganku : Saya tidak tewas tapi saya hilang kata-kata. Allah Maha Mengetahui dan Maha Melihat dan Maha membaca apa yang berlaku sebenarnya. Semoga berkat kebenaran, menguatkan hati agar tidak gentar di momok-momokkan.....





2 kUs-kUs:

aNIe on February 17, 2011 at 8:23 AM said...

Semoga tEDl tetap sabar dan kuat menghadapi manusia2 yang sedemikian... kerana ALLAH itu ada... dia yang berhak menentukan siapa yang benar dan siapa yang salah... Biar berkali mulut menafikan kekhilafan tapi hati tetap akan terasa...

zeqzeq on February 17, 2011 at 9:43 AM said...

saya salam pagi saya tolong taip..sila simpan kata-kata itu di simapngsimpang..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting