Friday, February 18, 2011

FoTo KucinG #6 : LeenAFaDhiLah

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

'Kopipes' dari emel terus tanpa 'edit'. He he he..

Hai! Selalu baca blog myqza.blogspot. Suka tengok kucing-kucing kat sini. Ok lah.. Nak cerita pasal meow2 nih.. :) Gamba pertama tuh, diambil pada Mei 2009. Baby kucing. Atas sekali tu Teteh, Tengah tu Tatam yang bawah sekali tu Langlang. Umur 5 hari. Diorang tak sempat buka mata lagi pun, saya da kena pergi merantau sambung belajar. Sobsobsob... Umur Tamtam tidak panjang. Lepas dia buka mata, adik Leena jumpa dia dah tak bernyawa. :(


Gambar kedua tu, Langlang, Teteh dengan mama diorang. Umo 3 bulan. Adik MMS kat Leena. Rinduuu mereka.. Lama tidak balik rumah masa tu. Kalau rindu, selalu suruh adik MMS gambar latest diorang. Tak pun, webcam dengan budak2 nih. Tak lama lepas tu, Teteh kena gigit anjing. Tak dapat diselamatkan. Sedihhhh sangatt... :(


Gambar ketiga tu, Langlang umur setahun lima bulan. Leena snap masa balik cuti semester lepas. Solo fighter. Makin nakal. Makin hensem. Geram dengan telatah dia. Kalau dia tak ada, sunyi rumah tu.. OO yah.. Mama diorang ni Leena kutip kat mana ntah. Dah Lupa. Sekarang pregnant lagi. Langlang ada adik baru lepas ni.. :)

Minggu depan balik Sabah. Dah beli collar baru untuk Langlang. :) Tunggu ya Langlang!!!

blog Leena : leenafadhilah.blogspot.com (personal blog sahaja.. Tidak banyak pun pasal kucing. :))



salam meow:
Leena

Terima kasih Leena. =))





2 kUs-kUs:

asilahmuhajer on February 18, 2011 at 1:37 PM said...

comelnya gambar first tu. tenang je tgk mereka tu tido :)

leena on February 18, 2011 at 9:09 PM said...

:)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting