Sunday, February 13, 2011

maHu sarAPAn IkaN ReBus? SiLa beraTur Dan BerLakU soPan Di haDaPaN RezEki.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Photobucket

Photobucket

Tidak sabar mahu tunggu budak gemuk Si Bulu Kembang ini beranak. Ha ha ha ha... =)) AKu mahu jaga anak dia sebab emak dia akan pergi Umrah minggu depan. ( Bajet macam dapat jaga. ) Kui kui kui... Dia tengah menghitung hari itu.

Tapikan.. kalau Dak Itam selalu hambat pakcik Oghen, SBK pula hambat Dak Tom. EEeeee! kadang-kadang geram di buatnya. Selalu jerit 'Wey! SBK. Kau tu menumpang! Jangan bak buat hal dengan kucing aku ek?" Ekekekeke... macamlah dia faham. =))

Nota kakitanganku : Ikan rebus yang kamu makan tu aku belum bayar lagi tau Pakcik Oghen. =))





5 kUs-kUs:

Rozita on February 13, 2011 at 8:57 AM said...

sama cam noti, gila kan ikan rebus..dia tak makan friskis, whiskas tu semua..sungguh pelik

UXOP on February 13, 2011 at 10:08 AM said...

kenape kucing tu suma makan berasingan?? dia suka bergaduh ke??..hehe

umi_e on February 13, 2011 at 11:08 AM said...

Salam...

Si Khayla yang baru seminggu menghuni di sini, mahu makan home made/cooked lah... leceh sungguh!

* Dah berapa hari ni terpaksa melayan ikan rebus... tak suka sebab banyak kerja (nampak sangat malas!)

Cat-in-Sydney on February 13, 2011 at 11:12 AM said...

Aunty tEDI,
Kita kan, tak pernah makan ikan rebus. Mama kata nanti perut banyak cacing. Adakah? purrrr....meow!

Gimi on February 13, 2011 at 11:29 AM said...

tucing Gimi suka makan kopok..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting