Friday, February 25, 2011

aPa iTu miLKaDeaL? kEnaPa PenDaPataN TiDaK Di KemasKini? maRI BacA! TeriMa kasiH NuFFnanG. aKu BaRu TanYa kamU SuDah BaGi BE. MacaM MaHu BoDek saJa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 PM
Sejak ada MilkaDeal sudah malas mahu semak Pendapatan setiap minggu. Ekekekeke.. Sebab ianya sudah tidak bergerak. Jadi, untuk memuaskan hati sendiri aku menghantar tiket pertanyaan ke Meja Bantuan Nuffnang. Tiket 4D649C1E aku di jawab dengan emel di bawah.

Photobucket

Walaupun macam tidak jawab soalan dan aku tidak berapa mahu faham, aku iyakan juga. Buat-buat macam faham walaupun dalam hati 'Buat aku tambah pening ada.'

Maksudnya memang tiada pendapatanlah. Habis cerita. Malas mahu fikir-fikir. =))

Tiba-tiba petangnya aku nampak ada sesuatu yang menari-nari tanpa henti di bahagian atas blog. Apakah?

Photobucket

Tiba-tiba saja Nuffnang beri aku satu BE! Wah! Selepas sebulan sunyi sepi dari BE, aku hantar tiket komplen saja kau terus beri satu ya? =)) Terima kasihlah walau aku rasakan BE ini macam BE ambil hati aku saja. BE bodek gitu.Ha ha ha ha...

Tidak mengapa.

Nota kakitanganku : Tulis tetap tulis. =))





5 kUs-kUs:

Unknown on February 25, 2011 at 4:07 PM said...

x paham laa...~_~...n x reti camne nak pasang iklan2 nih...huhu

Relevan on February 25, 2011 at 5:59 PM said...

Baru jelas kini !

bardboo on February 26, 2011 at 9:35 AM said...

la milkadeal tu CPA ke..ptotla x gerak2 earningnya..huhu..

tp bestla kan dh dpt BE.. =)

Jom Lawat: Blog Bardboo
Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

Ayesha Hadijah on February 27, 2011 at 6:05 PM said...

hahaha...lebih baik ko hantar komplen byk2..nnti byk BE ko dapat. haha

neway, best la ko dpt.. aku ni xdpt2..haha

soffya cik bulan on March 2, 2011 at 10:09 AM said...

dh lm gk x dpt be...hu...
mls dh nk cara ha...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting