Wednesday, February 23, 2011

mAkciK rEha! kaMi JumPa keLLy semaLaM. NamPak aDik sAyA yanG TerTonGGenG mEmELuk 'TeDDyBear' Di BeLakanG iTu?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:45 AM
Photobucket

Ini Gambar saya sengeh. Kelly tidak nampak. Malu agaknya. =))

Photobucket

Ini gambar senyum nampak gigi. Tengok! Perut Kelly sudah boroi dan bulat!

Semalam kami pergi rumah Makcik Kerm tengok Kelly dan Kakak Teh. Kasihan kakak Teh. Leher beliau sakit dan berdarah. Semoga cepat sembuh kakak Teh! Jangan lupa makan ubat. Oh! Lupa mahu ambil gambar Kakak Teh. =((

Kelly agak sombong dengan kami. Maklumlah. Sudah duduk rumah bertingkat. Rumah kami tiada tingkat. Kami sempat peluk-peluk dengan Kelly sebelum Kelly di hantar ke Kuala Lumpur untuk duduk dengan Pakcik Jebon nanti. =))

Baik-baik tau Kelly kawan dengan Bubu dan Ward-Ward nanti. =))

Nota kakitangan Dak Kakak : Makcik Reha, sila 'bersabau' sehingga Kelly sampai di pangkuan. Buat Makcik Kerm, harap maaf dengan kelakuan kami adik beradik yang 'terover' semalam. =))





9 kUs-kUs:

Suara Kalbu on February 23, 2011 at 8:08 AM said...

Somel budak tecik ni sengih... cubit pipi tu kang hihii

meowwmania on February 23, 2011 at 10:08 AM said...

siapakah gerangan si tembab bermata sepet ituh?

nak kirim cubit pipi dia, gewamm!!

Papa meow on February 23, 2011 at 10:20 AM said...

ha'ah...siapa sitembam tuu... cubit pipi kang

cikPija on February 23, 2011 at 11:09 AM said...

tomei nyer anak buah ciktedi..geram jerk tgk hehe

ch0mbi on February 23, 2011 at 11:24 AM said...

e'ee...x nmpk mata, nmpk gigi je...hihihi..,

^^nyit2

m4rilyn on February 23, 2011 at 7:23 PM said...

huuuuuuuuuumang aihhhhh. dah le tembam..mate cepet lak tu.

gewammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

dEwIchEnta on February 24, 2011 at 12:03 AM said...

uwaaa........mencik taw... xajak den.. bwekkk.... kelly sgt bulat =)) awk yg pegang kucen juga bulat =)) mahu lawan saya ye =)) nama saya 'akak'reha ye.. bukan makcik... wakakakkaka... jgn bitaw org lain saya sudah tua =)) kak tedi... cik kerm... sila bawa tedi berjumpa dgn saya segera :(( saya mahu gomol dia.. :x:x suke..suke..

dEwIchEnta on February 24, 2011 at 12:04 AM said...

erk.. silap lak.. sila bawa kelly berjumpa dgn saya segera.. bkn tedi ye.. wakakkakakak =)) adeh.. gelak gulen2 jap =)) teruja smp salah org =))

sI tEDI on February 24, 2011 at 7:47 AM said...

ye ye .. saya akan datang segera!!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting