Thursday, February 24, 2011

FoTo KucinG #10 : ekIn , LaurA daN meLLy.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:20 PM
Photobucket

Cantikkan gambar ini? Tapi kasihannya Laura yang belah kanan itu sudah hilang. =((. Cik Kerm, ada macam Teh tak Laura? =))

Photobucket

Gambar unik. Mesti mereka tahan teksi, tapi teksi tidak berhenti. =))

Photobucket

Semoga Laura dapat kehidupan yang baik walau di mana dia berada. =))

Coretan Ekin :
1. Nama kucing - Laura (ekor kembang), Melly (ekor kontot) 2. Nama Tuan punya kucing / Tukang ambil gambar - Ekin 3. Lokasi - Taman Johor Jaya, Johor 4. Alamat Blog - x ade P/S : laura dan melly da berumur lebih krg 2 tahun. mereka adik beradik close gile. tp syg, laura hilang tnp kbr berita. sesiapa y mbaca blog kak teddy ni kalau pernah ternmpk dia, tlg hubungi sy ye. Sgt suke bC entry psl kucing2 kak teddy. sy trut ngis kalau kucing k. teddy mati @ sakit.. smp hari ni kucing sy da ade 19 ekor. kalau blh post smua gmbr mereka, psti sy akn hntr smuany!! sy sgt2 syg kucing sy!!!! terima kasih krn wujudkan entry mcm ni... Yg benar, EKIN

Terima kasih juga Ekin. =))

Mahu hantar gambar kucing kamu? Klik di sini. Terima kasih.

Nota kakitanganku : Yang tumbuh tidak sama dengan yang patah. =))





3 kUs-kUs:

Zqah Ismail on February 24, 2011 at 10:30 AM said...

kucing saya pon baru hilang semalam .. sedih sangat =(

~mrs azmi~ on February 24, 2011 at 10:47 AM said...

agaknya laura tu kene culik dengan orang yang nak kucing gebu kot..

tak patut betul! tah pandai jaga tah tidak

Adif on February 25, 2011 at 3:51 PM said...

Skill menahan teksi sebegitu rupa sangat berkesan.. Harus di praktik kan.. :)
http://myadif.blogspot.com

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting