Tuesday, February 09, 2010

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 AM
Photobucket
040040

'Captured' nombor ini dan emelkan kepada mylosermind@yahoo.com

Walaupun jika ada 4 orang atau lebih yang emel angka yang sama tetapi hanya seorang pemenang terawal di cari.
Hehehe...

Terima kasih.






23 kUs-kUs:

cik syazni on February 9, 2010 at 7:52 AM said...

hoho..i'll try..heheehhehehe

My A,B,C,D...... on February 9, 2010 at 8:02 AM said...

tedi no tu ada makna ke?

dotblogspotdotkom on February 9, 2010 at 8:05 AM said...

040040... hah. tu pakcik dah paste/// dah hantar kat emel kamu.. apa hadiahnye.....?... i'm waiting...

Amieynna Amin on February 9, 2010 at 8:13 AM said...

ade ape ngan nombor tsebut?
tp sy tetap akan menunggu untuk mencube!

Qisha on February 9, 2010 at 8:36 AM said...
This comment has been removed by the author.
Qisha on February 9, 2010 at 8:37 AM said...

i'll try..

Yunus Badawi on February 9, 2010 at 8:48 AM said...

baru 039990. Kena tunggu lagi lah nampaknya utk sampai 040040 huhuhu

Hazzy Ishak on February 9, 2010 at 8:51 AM said...

lama lg ni...

[asam]pedas on February 9, 2010 at 8:55 AM said...

adoooh...lame lagi le tedi.....

ashie023 on February 9, 2010 at 8:56 AM said...

eh x lama dah..kalu masuk slalu mesti cepat kuor no ni..

mamai on February 9, 2010 at 9:19 AM said...

macam main no ekor la hehehe

Tinie a.k.a Ibu Fatin on February 9, 2010 at 9:27 AM said...

aku nk tunggu siapa yg kena hehehe

deena awanis on February 9, 2010 at 9:37 AM said...

dapat hadiah kete kat proton kat bwh entry ni ke???hehehhe

deena awanis on February 9, 2010 at 9:38 AM said...

dapat hadiah kete kat proton kat bwh entry ni ke???hehehhe

blueCITY® on February 9, 2010 at 9:48 AM said...

laaaaaaaaaaa

camana nak capture
errrrrrrrrrrr

adehla
huks!

blueCITY® on February 9, 2010 at 9:49 AM said...

semua 040040 jer la kan
errrrr

sI tEDI on February 9, 2010 at 9:50 AM said...

Okey!! sudah ada pemenang!!!! ekekekeke.. pemenang akan di umumkan kemudian!!

terima kasih semua!!

flygurl on February 9, 2010 at 9:52 AM said...

ala...dah terlepas...

Dee on February 9, 2010 at 10:05 AM said...

aiseh..aku org yg ke 0400o8 lah..terlambat sudah..

ezzati on February 9, 2010 at 10:10 AM said...

laaa..ada contest ke aku tatau..uhuksss

~0~ on February 9, 2010 at 10:26 AM said...

xtau pun...melepas...

~aSHa~ on February 9, 2010 at 11:03 AM said...

ala...melepas...nanti buat la lagi ye...nanti roger tau kalo buat lagi..best gak yg ni..mudah dan simple...

siti murni ishak on February 9, 2010 at 11:31 AM said...

sy punye 040074..2 nombor belakang tu no. hp...boleh jd pemenang??

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting