Thursday, February 11, 2010

EskLusIF : CuBaan BunuH D|r|...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:35 PM
Photobucket

Di klasifikasi 18SG kerana mengandungi unsur-unsur ganas dan ugutan. Tidak sesuai untuk mereka yang begitu lemah kadar degupan jantungnya. Jika ingkar, apa-apa yang berlaku di luar tanggungjawab penulis.

Photobucket

Ini dia yang ingin terjun membunuh diri. Perhatikan. Beliau sedang mencari tempat yang sesuai untuk membuat terjunan sambil merenung jauh nasib diri. Adakah penerjunan akan berjaya? Belum cuba belum tahu. Perlukah di halang keinginannya?

Photobucket
Dak Itam :

'Jangan ganggu aku. Kau nyah dari sini Bos. Aku boleh turun tetapi dengan beberapa syarat.
1. Nyahkan Dak Utih dari bilik kau. Aku rindu nak tidur atas tilam empuk!
2. Aku nak 2 jenis makanan. Ikan rebus 3 ekor sekali makan dengan Whiskas Ikan Laut.
3. Air minuman aku kena tukar setiap kali waktu makan.
4. Beli bekas makanan baru untuk aku.

Photobucket
Dak Itam :

'Mengantuklah pula!!! Ketepilah Bos. Aku mahu terjun!!'

Photobucket

Dak Itam :
'Kau ni lecehlah. Aku nak terjun pun tak bagi. Aku tidur dululah. Kau tunggulah kat bawah tu!!!'

Photobucket
Aku :
'Sajaknye muka kau. Dah pukul 1.00 pagilah wey! Siapa nak tunggu kau kat sini? Aku nak tidurlah!! Kau kalau boleh duduk diam tak pe. Ini memekak je atas bumbung rumah. Orang nak tidur pun tak boleh!!! Turun!!!!

Dak Itam : ZZzzZZzZZz.. (bla... bla... bla... )

Nota kakitanganku : Misteri bumbung berderap terungkai!! ( Berapa banyak misteri da....)





38 kUs-kUs:

Elin on February 11, 2010 at 2:56 PM said...

Dak Itam..turunlah..meh Elin pujuk meh..hehe

cahayachenta on February 11, 2010 at 3:00 PM said...

arghhhhhh!!!!! aku bru kuatkn smgt nk tgk entri ganas ni

hans on February 11, 2010 at 3:20 PM said...

hahahahhaa
atas bumbung rupanya
rumah aku pun diorang suka duduk atas bumbung
tension tul

Didi Nadhirah on February 11, 2010 at 3:20 PM said...

hehe berapa banyak misteri da..

~LP Lum~ on February 11, 2010 at 3:22 PM said...

salam tedi~

comeynya dak itam tido..... :)

byk tul misteri ko eik.. pasnie ko blh ckp mcm nie
"jgn biarkan idup aku d selubungi ngan misteri" :)

sYeNgEt ke senget?? on February 11, 2010 at 3:24 PM said...

uih.. pernah alami nasib yg sama.. ingat hantu~~ wuuuu~~ rupenya kucing.. hahahha

oih kuceng! tron! kalau tak aku tarik tlinga.. hikhik

GeuMJanDi :)) on February 11, 2010 at 3:28 PM said...

igt betul2 la cobaan bunuh diri td...sigh! huhu

GeuMJanDi :)) on February 11, 2010 at 3:28 PM said...

igt betul2 la cobaan bunuh diri td...sigh! huhu

Tinie a.k.a Ibu Fatin on February 11, 2010 at 3:29 PM said...

hahahahah

dak itam, ko ni comel la

jgn sesekali ko cuba bunuh diri dr bumbung rumah aku
confirm mati!!

rumah flat tingkat 17

Hazzy Ishak on February 11, 2010 at 3:30 PM said...

syok tido bertemankan bulan dan bintang...

baincardin on February 11, 2010 at 3:51 PM said...

tajuk yg sungguh suspen....^_^'

syaf on February 11, 2010 at 3:55 PM said...

kucing itew sangt poyo yer..
ape kate bile die turun kaw cabot sa2 misai die...conpirm die meroyan x henti2

maiyah on February 11, 2010 at 3:56 PM said...

apa dibuatnya kat atas tu

AkudanDia on February 11, 2010 at 3:58 PM said...

haha..dak itam xleh blah btul laa

Cik Biol on February 11, 2010 at 4:00 PM said...

the best entry ever sakit perut tau gelak ekeke
alahai dak itam klu jatuh kang isk3 huhu

ashie023 on February 11, 2010 at 4:06 PM said...

aigooo ggoooo gooo...
dier tido upernye kat atas..saje je carik alasan nk bunuh diri ye dak itam....ahahhah

mamai on February 11, 2010 at 4:06 PM said...

musim panas sekarang mmg dak itam cari tempat yang betul untuk tidur...

woit bos dah kol satu pagi au pun tak tidur ker

Amieynna Amin on February 11, 2010 at 4:15 PM said...

jangan biarkan hidup anda dselubungi misteri..
hehe..
kucing jiran saya selalu main atas bumbung.,.
seram gak!

~ نورحياتي ~ on February 11, 2010 at 4:20 PM said...

kin suspen je cik ted ni tau..
hahah..
ingatkan saperr aa nak bunuh diri..
upa2nya dak itam yg chumel.. :)

Dee on February 11, 2010 at 4:32 PM said...

mcm kucing2 MIL sy..depa buat lari berganti2 atas bumbung..lawan ngan ayam2...ish..ish..ish..

lupie on February 11, 2010 at 4:57 PM said...

Hahahahha - this is so funny!!!

Love your writings .....

So, what's Dak Utih's reaction to this? Can't wait!

asilahmuhajer on February 11, 2010 at 5:06 PM said...

esok buat part utk dak utih lak ye?? mesti dia bangga dak itam jeles kat dia.

Airland on February 11, 2010 at 5:08 PM said...

kita tgk smpi bile mampu bertahan

Misz Pinkie Winkie on February 11, 2010 at 5:48 PM said...

hehheh.
dia nak membunuh dirie.
tedi nak tau jugak kesudahannya.

adakah dia dapat ditangkap?
adakah dia turun pada malam itu juga?
adakah tedi bawak dia tido atas tilam empuk?
atau
adakah dia duduk di atas bumbung sampai ke pagie?

Si budak Aboi on February 11, 2010 at 5:50 PM said...

kucing ni mmg best si tedi !

nursarah on February 11, 2010 at 5:59 PM said...

ngengada je kucing tu ye, nak kena sekeh tu..

Faarihin on February 11, 2010 at 6:44 PM said...

banyak nau misteri umah cik tedi ni.. hahaha.. sabau ajelah dak itam tu.. brani cik tedi kuar umah kul 1 pagi.. masa tu pandang belakang tak? hahaha.. =P

Jard The Great on February 11, 2010 at 6:49 PM said...

ohhhh kucing.....

ezzati on February 11, 2010 at 6:54 PM said...

haha..terungkai sudah misteri...

xiiinam on February 11, 2010 at 7:13 PM said...

Sungguh terasa akan keganasannya....
he..he..

aNIe on February 11, 2010 at 7:17 PM said...

Hehehe...nak bunuh diri boleh postphone plak...hahaha

:: eyeNa :: on February 11, 2010 at 7:18 PM said...

ada2 jaa dak itam ni.. risau aku.. haha

Jijahh @ f.k on February 11, 2010 at 7:41 PM said...

sabar je lahhh

umi_e on February 11, 2010 at 11:23 PM said...

hehehehehe dak itam memang cute giler!

GiGGLe GaL on February 12, 2010 at 2:52 PM said...

astaghfirullahalazim... dak itam... bawak mengucap..

dak ted, baik ko bawak dak itam neh pegi berubat..agagagaga...

mane dak utih? apsal tak rajin hapdet cam dolu2? ni nak kene dak utih neh!

TiTin on February 12, 2010 at 6:03 PM said...

comelnye dak itam niii..nkl sggh laa...

Juz Call Me Sharz on February 13, 2010 at 12:00 AM said...

leh plak dier tdo ctue trus..
huhu

ruru on February 25, 2010 at 4:49 PM said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting