Friday, February 12, 2010

yEy! MeNanG LagI...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:46 AM
Alhamdulillah! Menang 'contest' ini pula! Aku memilih hadiah yang di peruntukkan untuk kucing!! Rezeki Dak Utih. :) 'Say Cheeseeee Dak Utih!!!' Sila kongsi hadiah dengan adik beradik yang lain okey?

Aku juga ingin umumkan untuk pemenang Kuiz Spontan Teka Umur Dak Utih pemenangnya ialah ein. Umur Dak Utih ialah 2 tahun 5 bulan. Alhamdulillah. Semoga panjang umur Dak Utih. Ein! Nantikan baucer yang akan aku kirim okey? Terima kasih juga kepada semua yang cuba meneka. Ada yang jawab dengan tepat tapi lambat sedikit. :)

Hari ini Jumaat! Indah sungguh Jumaat kali ini sebab selepas ini cuti agak panjang! He he he... Tapi tiadalah panjang sangat! Jika sekolah tutup selama 9 hari, pejabat tidak. Aku hanya bercuti seperti biasa mengikut cuti umum. Rabu sudah kerja balik.

Kamu pula? Jika cikgu cikgi tu ialah cuti ikut murid-murid, yang kerja pejabat ambil juga ke sampai seminggu? Sakanlah cuti!!


Nota kakitanganku : Selamat Bercuti!






18 kUs-kUs:

ONE ZABA on February 12, 2010 at 8:29 AM said...

jadi jaga ofis la ...

Amieynna Amin on February 12, 2010 at 8:32 AM said...

la baru taw kalau sekolah cuti, ofis xcuti..
ingat kan sama2 cuti2..

selamat bercuti untuk tedi..

fiD on February 12, 2010 at 8:44 AM said...

tipooo..

akulah pemenang nyer!

~0~ on February 12, 2010 at 8:45 AM said...

selamat bercuti kak

[s][u][e][h][a][n][n] on February 12, 2010 at 8:52 AM said...

memandangkan opis kamu dalam sekolah, kna la ko cuti gak...leh macam tu hihihihji

Alimaz-Kembara Terasing on February 12, 2010 at 8:56 AM said...

tak adil la macam ni..tu pun cigu2 mintak naik gaji lagi...yang kerja pejabat ni kerja sampai petang tak jugak naik2 gaji....

mamai on February 12, 2010 at 9:08 AM said...

boleh kongsi-kongsi hadiahkan

zns on February 12, 2010 at 9:14 AM said...

selamat bercuti cik tedi...
tolong mmuah dak utih utk zns..mmuah....

Qisha on February 12, 2010 at 9:27 AM said...

congrates dak utih menanag..selamat bercuti tedi:)

Elin on February 12, 2010 at 9:30 AM said...

tahniah dak utih :)

Softtouch [Hanim] on February 12, 2010 at 9:42 AM said...

tahniah dak utih..mmg rezekinya...ofis sy cuti smpai selasa jer..tp cina2 cni cuti seminggu kot..dah raye depa kan...kita merdeka lah kat opis...sbb bos xde..ye haaaa

eeeda on February 12, 2010 at 9:45 AM said...

ye ye aku bercuti selama seminggu. Sebab bos nak cuti lama.... so anak buah pun dapat cuti lama.

~ نورحياتي ~ on February 12, 2010 at 10:23 AM said...

tahniah dak utih..huhuh

contest hr tuhh aku jawab 2 tahun 4 bln..sket agi..(nada x puas hati ni)

sharamli on February 12, 2010 at 10:31 AM said...

lepas ni sy patut catit um0 dak utih..
takut kena tny lagik nnt..hik3

cahayachenta on February 12, 2010 at 10:33 AM said...

aku pn jwb 2 thn 5 bulan gak..

sob sob..

takda saguhati ker???

Airland on February 12, 2010 at 10:51 AM said...

pasni aku nak wat kuiz salasilah kucing.. ko rase bleh menang x?

~LP Lum~ on February 12, 2010 at 11:20 AM said...

salam tedi~

tahniah dak utih... :)

Didi Nadhirah on February 12, 2010 at 3:14 PM said...

tahniah to u...kena paksa cuti hari rabu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting