Monday, February 01, 2010

SeKanGkanG K.E.R.A!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
OOoOoo!! Ada yang cuti hari ini ya? Ini tidak adil!! Ha ha ha.. Kalau mahu adil, pindahlah ke Putrajayakan! Ekekekekeke... Selepas itu nanti 15 April, bila Melaka sambut Hari Melaka Bandaraya Bersejarah, pindah semula ke Melaka.Ha ha ha ha.. 'Giloss' budak ini!

Okey! Hari ini ada Bengkel Kemaskini Sistem HRMIS. Jadi aku tidak ke pejabat. Ingatkan bolehlah cuci-cuci mata jalan jauh-jauh sedikit, kalau di JPM, waktu rehat boleh 'skodeng' Jusco tapi rupanya hampa!!

Jika aku ke pejabat masa yang di ambil tidak sampai 5 minit, mahu ke tempat bengkel tidak sampai 3 minit dari rumah. Sob Sob Sob. Zaradgreat, tolong jangan gelak!

Ini betul-betul JPM berbelanja secara berhemah. Ekekekekeke..

Selamat Hari Isnin semula. Memulakan tugas dengan senyuman sehinggalah bertemu semula dengan Jumaat yang akan datang. InsyaAllah.

Nota kakitanganku : Ada makan-makan tidak?





30 kUs-kUs:

Ena Qalinsya on February 1, 2010 at 8:08 AM said...

wahh bestnye coti...
aku gak yg terpaksa memterbeliakkan mata utk ke tempat keje huhuhu..ngntok sioottt..
weh adiah ko lambat sket ek..ko sabar menantikan...

Watierman, rmanbkr on February 1, 2010 at 8:52 AM said...

Selamat Hari Isnin.....ada makan2 tu..kalau tak ade beli sendiri...sebab tiap2 hari perut mesti minta makanan..bila tiba waktunya...hehehe!

Solehah on February 1, 2010 at 9:16 AM said...

Alhamdulillah aku cuti hrni..hehe

relevan on February 1, 2010 at 9:19 AM said...

Selamat hari senin juge..

Alimaz-Kembara Terasing on February 1, 2010 at 9:32 AM said...

selamat bercuti kepada yang bercuti....akuuu tak cuti laaaaaa.....jeles pada sepupu yang kerja kat puterajaya...huhhhhuhuuh

Snowwhite Zone on February 1, 2010 at 10:06 AM said...

selamat bercuti ye... sy keje arini.. Penang cuti, sy pun cuti2 malaysia....

ONE ZABA on February 1, 2010 at 10:09 AM said...

masih boleh goyang kaki...pusing pusing kerusi. angkara tak da bajet.

blueCITY on February 1, 2010 at 10:09 AM said...

dak tedi,

i tak pernah update hrmis , entah cam lembab jer tenet kat admint tuh. orang ramai, pc yg leh update 2 buah je? sorang lebih 1 jam duk ngadap?
malas ar den nak nunggu..
ekekkek

makan2 dah kena potong la weh
kecuali ada pengarah sekali dalam majlis tuh
leh la makan
uh uh

Che' Pit on February 1, 2010 at 10:19 AM said...

CP keje kat selangor tapi menyibuk cuti sama dgn org KL..

ninim on February 1, 2010 at 10:20 AM said...

selamat berbengkel

Mybabah on February 1, 2010 at 10:50 AM said...

Salam. Saya juga cuti hari ini. Maka dapatlah mengadap blog lebih lama. Sudah 3 jam ziarah blog kawan-kawan. Kawan-kawan yang terlalu cepat update minta slowkan skit aktiviti. Bagilah tempoh senggang skit...Hmm..sempat juga ketuk nuff proton walaupun saya tak berapa suka kereta jenis ni..he..he..

Wanita Itu on February 1, 2010 at 10:52 AM said...

te cuti ihiks ihiks..

ezzati on February 1, 2010 at 11:07 AM said...

Kerja jugak..huhu

fiD on February 1, 2010 at 11:18 AM said...

aku pulok ade test!

TiTin on February 1, 2010 at 11:31 AM said...

sy cuti gak arini sbb Penang cuti..tp, gov tak cuti punn..company sy je yg cuti..besh2...

zue on February 1, 2010 at 11:50 AM said...

monday mood.

mmg rasa malas nak gi kerja pak kal je.

fikaryna on February 1, 2010 at 11:54 AM said...

keje pun okeh..dok umah sorang2 boring la..huhu..

Aini on February 1, 2010 at 1:04 PM said...

hehe.. baru pulang dari bercuti selama 4 hari =)

mukasurat17 on February 1, 2010 at 1:23 PM said...

selamat hari isnin;-)

eeeda on February 1, 2010 at 1:26 PM said...

mau kira mcm tu... akak nie jiran dgn kl pun tak dapat cuti.... inikan hampa yg at melaka tu...

deena awanis on February 1, 2010 at 1:32 PM said...

seronok laa orang goverment, ada kursus mesti ley jalan2..ada makan2..

kalo keje private..harapan ler..
susah tol company nak kuar duit banje staf2 ni..=(

aNiSa hANg tUaH on February 1, 2010 at 4:39 PM said...

selamat hari isnin kak tedi
smoga hepi2 slalu
:)

GiGGLe GaL on February 1, 2010 at 4:45 PM said...

kalau cam tu..aku nak pindah kl ari neh..pastu bila time selangor plak..aku pindah slangor..wakakak


this year je ted aku tak dpt kl nye cuti..previous year kami kaut skali 2 negeri.. both side..kl n selangor..

tu yg aku weng weng sket ari neh..ekekek...

mane dak utih ni..kan aku suh beliaw hapdet..hishh...makin stress aku..~tetiba jerr...wkakakakaka

white rose on February 1, 2010 at 4:51 PM said...

selamat hari isnin...

p/s: sila amik award di laman sy...tq

kawie2020 on February 1, 2010 at 5:09 PM said...

penat gak kalau asyik dok pindah2 semata2 kerana cuti nih... hehehehehhee

mamai on February 1, 2010 at 5:12 PM said...

KL yang cuti Shah Alam yang jem tention betul la

iqbalsyarie on February 1, 2010 at 6:22 PM said...

kalau org bercakap pasal cuti,mesti sy akan sedih!sbb rasanya takkde langsung organisasi pendidikan yg cuti sem nya cuma seminggu melaikan tempat saya!dan cuti mingguannya cuma ahad!huhuhu

Wanie-san on February 1, 2010 at 6:52 PM said...

tedi.aku mmg tiap2 ari isnin aku cuti..ko xnak tukar dgn aku ke??ak dah bosan belajar ni..nk keje plak..lalala

xiiinam on February 1, 2010 at 7:49 PM said...

Tunggu cuti raya Cina...

♀.รﻨν.♂ on February 1, 2010 at 11:07 PM said...

aku tak cuti pon.
T______T

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting