Sunday, February 07, 2010

'akU MemanG T|Dak Puas HaT|!!!'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:30 PM
Photobucket
Apa pandang-pandang?

Photobucket

Menyampah!!

Photobucket

Kau memang pilih kasih Bos!!

Photobucket

Aku mahu tidur! Malas mahu layan kau!!

Photobucket

Aku 'majuk' ni Bos!!

Photobucket

Kau tengok sajalah yang ini!


Pagi-pagi lagi aku sudah mandikan Dak Utih. Aku sendiri belum mandi aku sudah mandikan dia. Ha ha ha ha.. Itu yang dia marah benar itu. Yang lain aku tidak mandikan. Dia seorang sahaja yang kena mandi! Tidak puas hatilah tu!!

Seingat aku kali terakhit aku mandikan dia apabila dia di 'simbahi' tahi ayam kira-kira dua bulan yang lalu. Kamu boleh tengok rupa Tahi Ayam Punai itu di sini.

Oleh kerana warna bulunya tidak sama dengan namanya iaitu bulunya warna kuning namanya warna putih aku gagahi mandikan dia pagi ini. Oh!! Indah sekali kau selepas mandi Dak Utih. 'Say Cheeeseeee' Dak Utih!!! Ha ha ha ha...

Sebelum mandi aku sudah beri dia makan kemudia habis sahaja mandi aku lapkan sedikit selebihnya dia yang jilat sendiri. Aku 'snap-snap' gambar kemudian aku tengok dia sudah tergolek tidur. Ekekekekeke...

Nota kakitanganku : Perlu mandikan dia seminggu sekali. Setuju?





30 kUs-kUs:

blueCITY® on February 7, 2010 at 12:35 PM said...

hahhahaha

bila dak uteh majuks
ekekekkeke

setuju setuju boss
i nak mandi hari2 boleh ke boss
lalallalaal

Qisha on February 7, 2010 at 12:41 PM said...

alalala dak utih dah wangi..mmuuaaahhh

Ms.Independant on February 7, 2010 at 12:53 PM said...

dah penat mrh...
tertido la plak...
comel jek die...
heeeeee

:)

sharamli on February 7, 2010 at 1:26 PM said...

gunakan cl0r0x jugak...heee

Cik Biol on February 7, 2010 at 1:33 PM said...

cute gilerr !!

ezzati on February 7, 2010 at 1:47 PM said...

setuju seminggu sekali..syok dia kena mandi dmpai tetidur..haha

kak anie on February 7, 2010 at 1:49 PM said...

Hahaha...memang tak puas hati...boss lom mandi...mandikan utih pulak...!!

nursarah on February 7, 2010 at 2:03 PM said...

sminggu sekali? adoi, tak larat lah. mandikan je sebulan sekali, ok je, bukan dia main lumpur kan?..hehehe

maiyah on February 7, 2010 at 2:28 PM said...

dak utih kalo majuk cumel gitu

Ery Farieha on February 7, 2010 at 3:24 PM said...

alaaaa
shomelss!
meh tgk blog pencinta kucing ni
hihihih

fiD on February 7, 2010 at 4:01 PM said...

kucen xsuke d mndikan ,heheee

jgn lupe letak perfume kak tedi.. heeeee

Faarihin on February 7, 2010 at 4:24 PM said...

dak utih nampak ensem lah.. hahaha.. =P

zaradgreat on February 7, 2010 at 4:32 PM said...

setuju!
eceh dak utih.
buat muka tak puas ati pulakkk...
hahaha
ko dah wangi aa dak utih!

LiNda on February 7, 2010 at 4:37 PM said...

alala...

majuk erk..
meh sini !


(argg... lega dapat peluk kucen kann..kann..)

Wanita Itu on February 7, 2010 at 4:40 PM said...

dak utih mandi yeay! wangihhhh!!!!

cahayachenta on February 7, 2010 at 4:58 PM said...

tak boleh blah la muka dak utih.... gerun2...

zino on February 7, 2010 at 5:18 PM said...

kalau rajin mandikan hari2 hehe baru dia tak merajuk hehe

Zuewairy on February 7, 2010 at 5:47 PM said...

hari2 la.. ade lak seminggu sekali~

lupie on February 7, 2010 at 5:54 PM said...

Hensem ....

So, so, hensem .... macam ... bratt putt ...

Rowena Chasez on February 7, 2010 at 6:01 PM said...

setuju sangat..
tapi ak jarang sangat mandikan kucing ak..
dorang ganas sangat...
xmelawan ke dak utih nie tym mandi???

sonata anak kancil on February 7, 2010 at 6:19 PM said...

jangan terlebih kasih sayang....kang ade yang majuk...

TeacherNunu on February 7, 2010 at 7:24 PM said...

dak utih nampak putih berseri seriiiii hehehe

hisham on February 7, 2010 at 7:39 PM said...

tedi,,,u jgn asik mandikan kucing je...u tu p mandi...haha

NARDtheNERD on February 7, 2010 at 8:17 PM said...

dak utih begitu menggoda sekali..hehe~

Aiydalela on February 7, 2010 at 8:47 PM said...

memacam ekspresi si Utih nih.. leh jadi cover bi-pop next week.. hihihi..

Papa meow on February 7, 2010 at 9:17 PM said...

dak utih majuk ye ahaha
babab dia

white rose on February 7, 2010 at 11:12 PM said...

stuju...
skali sminggu pun ok...
jgn hari2, nti bulu dia cabut...

sahabat kecil on February 8, 2010 at 1:49 AM said...

Hye, Just want to share wif u....
dulu aku selalu amek gamba my cat, syg sgt kt die...tp lepas tu die hilang..mk dh pesan, tp aku ignore kan je..then, jumpe kucin laen, bile dh lame berkasih syg ngan die, amek gamba die lagi..die pon turut hilang....sedih....
sampai sekarang xamek dh gamba kucin yg terbaru...
hehehe...true story..just nk share je...:)

Solehah on February 8, 2010 at 9:57 AM said...

hehe..mandi bila perlu dah la..sian dia..hehe..

norliza_osman on February 8, 2010 at 12:51 PM said...

comelnya dak utih.. nak jugak macam tu.. ari tu, liza punya macam dak utih gak.. tapi meninggal sebab accident.. sedih sangat.,. :-(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting