Sunday, February 07, 2010

akU BuKan G|La TaLak!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:36 AM
Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?Terima Ke Tidak?

Aku telah membuat permintaan untuk menambah seorang 'bekas kekasih' di dalam MukaBuku aku yang setahun sekali aktif itu. Entah! Tiba-tiba pula! Tangan gatal sekali mengklik untuk menambah dia sebagai kawan bila jari jemari juga yang gatal mencari namanya di MukaBuka.

Pernah aku cerita pasal dia di sini sebelum ini. Salah satunya di 'entry' ini.

Masih menanti adakah permintaan aku di terima atau tidak? Kamu rasa?

Atau aku yang silap mencari dan berjumpa kemudian ingin bersahabat pula?

Ahhh!! Aku bukan gila talak, tapi aku sekadar ingin bertanya khabar. Kerana dia belum berdua, itu yang buat aku berani menyapa. Ha ha ha ha..

Cari penyakitkah aku?





21 kUs-kUs:

Amieynna Amin on February 7, 2010 at 9:41 AM said...

ye anda mmg xgila talak..
itu tanda kita nak menjalinkan silaturrahim yang da terputus..

ashie023 on February 7, 2010 at 9:51 AM said...

merapatkan silaturahim..tidak salah ..
ko kata ko gila talak plak...bler masa ko kawin ngan dier??<-innocentnye budak ni tanya..ahahha

Zuewairy on February 7, 2010 at 10:03 AM said...

add jer.. tambah kenalan.. eratkan balik hubungan dahulu;)

ciK LyndaWawa igUana on February 7, 2010 at 10:20 AM said...

takde masalahnye untuk jadi sahabat....

sonata anak kancil on February 7, 2010 at 10:25 AM said...

yang lepas usah dikenang....buat buku baru

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! on February 7, 2010 at 10:35 AM said...

bIasaLH Tue..sYa PowN caM tU Gak...
KaTa Tak mau Tego dIa kat Ym..
Las2 gi tegur Jgk...Hhaha

LiNda on February 7, 2010 at 10:42 AM said...

ala... dua-dua solo !

oke aperrr

cheqna on February 7, 2010 at 10:53 AM said...

gila talak???

ekekekeke..

tak salah dak tedi oi....

Qisha on February 7, 2010 at 10:54 AM said...

alaa ape salahnya..cuma kita ni suka menjangka ape yang orang lain fikir sedangkan tak semestinya betul pun..

ONE ZABA on February 7, 2010 at 11:04 AM said...

add je...bukan rugi apa pun....

NARDtheNERD on February 7, 2010 at 11:13 AM said...

sekadar kawan ape salah nye...untuk lebih dari kawan pun tak salah juge...teehehehe~

kawie2020 on February 7, 2010 at 11:37 AM said...

aku rasa x salah ko nak tanya khabar dy...

kalau nak kata gila talak, aku rasa n3 ko yg dulu pasal dy tuh cam gila talak, tapi setakat nk add kt fb x delah dikatakan atau nampak cam gila talak...

all d best ye mak kucing... hehhehehehhehehe

blueCITY® on February 7, 2010 at 11:39 AM said...

tedi dear,

faham faham
kadang2 kita cuma ingin
ingin seperti dulu
walau hanya kawan biasa2
tapi,
itu lah
kdang2 kita tak tahu reaksi dia
mungkin kita dah nekad
letakan garisan limit
tapi hati kita
kadang2 tak mampu nak kawal

opsssssss
terlebih sudah
kalau tak paham
wat2 la faham ya
hahhahhaa

INDRA QIRANA on February 7, 2010 at 11:56 AM said...

saya sokong jer apa tindakan anda he he

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on February 7, 2010 at 1:41 PM said...

kalo takut ati terluka lg mngkin xpyah add...

Faarihin on February 7, 2010 at 4:25 PM said...

cik tedi tak kawen lagi.. mane boleh gila talak.. huhuhu..

de jodoh tak ke mana.. hehehe..

cikmemy on February 7, 2010 at 7:32 PM said...

kalau dulu putus care baik.dia tinggal ko care baik, ok jek nak berkawan balik.tapi kalau dia tinggal care terhina.goodbye ler

Aiydalela on February 7, 2010 at 8:49 PM said...

pe salahnye.. at least leh tau pe cite dia..hehhehe.. tapi tanya sama hati.. situ ada jawapan.. :D

Kyuubi_85 on February 7, 2010 at 9:56 PM said...

ikut hati ko je... tak salah pun... :D

Didi Nadhirah on February 7, 2010 at 10:40 PM said...

as a friend ok je....tp lebey pun takpe coz still single kan

Solehah on February 8, 2010 at 9:59 AM said...

huhu..takpa sbb dia single mingle lg..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting