Thursday, February 11, 2010

KesILaPan TeknIkaL

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:01 AM
Aduhai! Terkejut juga bila bangun Subuh tadi tengok 'entry' Nuffnang keluar pukul 2.00 a.m. Eh! Siapa yang publish!! Misteri sungguh! Ha ha ha ha..

Ini kes mengantuk. Malam tadi menaip pasal entry Nuffnang itu mata sudah kuyu. Mahu set pukul 2.00 pm terset pukul 2.00 a.m. Okey! Baik! Cuai! Mesti ada yang gelak bila tengok 'entry' itu pukul 2.00 pagi. Orang sudah tidur siapa mahu baca. Ekekekekeke..


Demam sudah reda. Selsema juga. Namun batuk pula yang melanda. Masih tahap terkawal. Ekekekeke..
Petang ini ke Pejabat Audit menghantar dokumen-dokumen yang di perlukan.

Hari ini cuaca mendung sahaja. Mungkin sebab semalam sudah hujan lebat! Teruja gila 'mandi'kan kereta semalam. Bila mendung sahaja, cepat-cepat aku keluarkan kereta dari garaj di pejabat. Sampai ada yang menegur.

'Eh! Kenapa keluarkan kereta? Nak hujan dah ni!'
'Memang saja saya keluarkan cikgu. Nak basuh kereta. Dah teruk sangat dah ni.'

Dia ketawa kuat.

'Saya pun tak terfikir mahu buat macam awak. Gelap sahaja, saya masukkan dalam garaj lagi adalah.

'Kereta cikgu bersih. Kereta saya berkeladak. Daki dah 5 sm tu.'
Kami ketawa dan di ikuti hujan turun dengan lebatnya. Huh! Syukur. Jimat duit mahu cuci kereta.

Nota kakitanganku : Hari ini hujan tak?







17 kUs-kUs:

Cik Biol on February 11, 2010 at 11:22 AM said...

ekeke ptg2 selalu ujan skang ;)

Tinie a.k.a Ibu Fatin on February 11, 2010 at 11:24 AM said...

hari ni cuaca sgt cerah. secerah hati ku ecececece :)

Uruchimaru @ kf on February 11, 2010 at 11:26 AM said...

pagi lah nie!

Hazzy Ishak on February 11, 2010 at 11:29 AM said...

tak ujan..mgkin petang kot

syaf on February 11, 2010 at 11:43 AM said...

aku rase akan hujan

ciK LyndaWawa igUana on February 11, 2010 at 11:45 AM said...

hari ini hujan.....=)

ONE ZABA on February 11, 2010 at 11:52 AM said...

nampak gayanya mendung je hari ni.

mamai on February 11, 2010 at 11:53 AM said...

good idea leh jimat air dan duit

~ نورحياتي ~ on February 11, 2010 at 12:04 PM said...

semoga cepat sihat cik ted,,
jangan la ujan ptg ni..
kawan saya nak blk sabah nek flight..
seramla nek flight time cuaca krg bagus..hehehe..

violetmemory on February 11, 2010 at 12:27 PM said...

sudah tengahari dan hari cerah jer...xtaw la ptg nnt...

sharamli on February 11, 2010 at 12:29 PM said...

lain kaLI hati2...hu3

Koyuki on February 11, 2010 at 12:37 PM said...

hujan rahmat

Ms.Independant on February 11, 2010 at 12:43 PM said...

kete aku hari2 kene panas & ujan...
huhuhu

:P

tengku_fir21 on February 11, 2010 at 1:03 PM said...

panas ajerr

aNiSa hANg tUaH on February 11, 2010 at 1:21 PM said...

kt sini tak penh ujan

siti murni ishak on February 11, 2010 at 3:35 PM said...

i pun mcm u...kalau kereta kotor, tak sabar2 tggu ujan lebat..tp kat sini panas..tk ujan, tido malam pun x best..

Faarihin on February 11, 2010 at 6:45 PM said...

satu langkah bijak cik tedi.. jimat air meter.. hahaha.. (^__^)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting