Friday, February 05, 2010

Skr|n TeleFon B|mB|T...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:37 PM
Photobucket

Apa yang aku mahu taip ini? Ada idea? Bos macam mogok sahaja! Awal sangat sudah masuk pejabat balik. Ada ke patut bagi aku 'laptop' suruh aku kemaskini blog. Gila ke apa?

Aku mahu tanya.

Gambar apa yang di letakkan di skrin telefon bimbit kamu? Gambar 'boipren?' 'Gelpren?' Atau macam Bos aku letak muka aku yang 'ensem' ni?

Da...

Nota kakitangan Dak Utih : ZzzzzzZzzZz.. Aku bangun nanti mesti dah ada 10 komen okey?






26 kUs-kUs:

Aiza on February 5, 2010 at 2:50 PM said...

kitew letak gmbar artis korean jek.. huhu

macam topik kat @15 3 hari lps jek..

maiyah on February 5, 2010 at 3:04 PM said...

pic abstract je

Tinie a.k.a Ibu Fatin on February 5, 2010 at 3:14 PM said...

ada gambar my dotter yg sgt kechomellan :)

CatlinaFly on February 5, 2010 at 3:22 PM said...

gmbr kat laptop akak, tukar2 kejap gmbo baby, kejap gmbr pemandangan ,btw, comel kucing :)

ONE ZABA on February 5, 2010 at 3:37 PM said...

gambar senja....

ashie023 on February 5, 2010 at 3:41 PM said...

gambo kat skrin tepon ke skrin laptop..??kalu skrin laptop aku letak gambo lee minho..kekkeke..ko slalu tanya soklan yg ko sendiri dah tau jawapannye...kkeke...ke ko x tau aku letak gambo dier???ahahha

ezzati on February 5, 2010 at 3:44 PM said...

xde gamba..tepon nokia rm99 je..hehe

~LP Lum~ on February 5, 2010 at 3:47 PM said...

ahaks~ cian ko utih... kang2 dia blik keje ko mtk ar dia blanja ko mam... ;)

aku letak gmbr yg jd gmbr profile aku nie ar... :)
VAMPIRE HEART.. gmbr lama yg pnya 1000 knangan... :)

relevan on February 5, 2010 at 3:55 PM said...

Gambar anak kunci yang kecil itu..ada tulis Unlock..itu aje..sebab hp kawan harga RM98 sahaja..

Softtouch [Hanim] on February 5, 2010 at 3:59 PM said...

gambar anak sy lah tedi..bangga dak utih bos dia letak pic dia kat skrin hp...

fikaryna on February 5, 2010 at 4:08 PM said...

aku masih dalam mud pengantin baru..wajib la gambo aku ngan en.fika sanding..huhu..

Watierman, rmanbkr on February 5, 2010 at 4:10 PM said...

Dak Utih.....gambo...Kak Reena la!~kadang keluar gak gambar Jello dgn Tomei...hehehe..siapa bayar royalties lebih keluar la gambar!

zella on February 5, 2010 at 4:29 PM said...

saye same cam ezzati... ho murah...xde letak gmbar ape2 pn heheh

mamai on February 5, 2010 at 4:36 PM said...

gambar anak bongsu aku yang comel itu

Qisha on February 5, 2010 at 4:47 PM said...

saya pon sama jugak..hp murah takde gambar..hehe

JMR on February 5, 2010 at 4:50 PM said...

sempoi giler bos, bg lptop suh update blog..hahaha

dotblogspotdotkom on February 5, 2010 at 4:51 PM said...

nak adjust wallpaper pun x reti.. MAKLONG la ....HP 5G.... huhuhuhuhu

zns on February 5, 2010 at 5:16 PM said...

zns letak gambor sendiri dengan gambo nana.takder gambo pasangan nak letak..uhuk uhuk..

Faarihin on February 5, 2010 at 5:18 PM said...

teringat skrin hp saya yg dulu ada gambar muka kartun yang bengis sambil kata.. "apa tengok-tengok" hehehe.. (^__^)

asilahmuhajer on February 5, 2010 at 5:19 PM said...

letak gambar asal masa beli tu je. hehehe

GhOsToNe on February 5, 2010 at 5:29 PM said...

hndset murah jewk!

unrestmind on February 5, 2010 at 7:37 PM said...

nnti u tepek pic i la kt hp u ok....haha

kawie2020 on February 5, 2010 at 8:17 PM said...

hehehhehehe... handfon murah yg x leh letak pic... hehehhehehehehe

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ on February 5, 2010 at 8:22 PM said...

gambar kucing saya..
dia pandai posing2 klaka..
haha :D

Dak Wan® on February 5, 2010 at 9:23 PM said...

Hp teman kalernya dah luntur.... huhuhu

GiGGLe GaL on February 7, 2010 at 7:48 AM said...

dak utih..ko cakap kat boss ko.. dilarang samaskali memperkotakkatikkan kucing yang katik seperti ko..ekekeke...

ted, bak arr pinjam dak utih..huwaaaaaaaaaaaaaaaa...geram aku neh..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting