Thursday, February 18, 2010

KamU DI SyurGa ITNi.....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 AM
Wajah kamu tetap tenang!Pasti kamu pergi dengan aman dan ingin tersenyum kerana kamu sudah di layan dengan selayaknya.

Melihat kamu di hari terakhir ini aku menangis kerana kamu seperti tidur dalam asyik dan tidak mahu di ganggu. Lena. Kamu lena selamanya.

Pasti sudah kamu tinggalkan pesan kepada rakan-rakan agar dapat menjaga diri sesama mereka.

Kamu begitu indah. Begitu menggembirakan hati semua.

Kak e,

Jika dia boleh bercakap pasti dia berkata 'Umie sudah buat yang terbaik. Aku pergi dengan gembira!'

Rehat dengan tenang Itni. Menanti dengan senyum di Jambatan Pelangi!!!


Nota kakitanganku : Kenapa aku menangis? Aku telah kehilangan seorang lagi sahabat!! :(





40 kUs-kUs:

Watierman, rmanbkr on February 18, 2010 at 10:21 AM said...

Salam Dik Tedi....hanya jiwa yang memahami akan tahu apa yang dirasai ....perasaan menyanyangi...makluk Allah ni adalah anugerah...bukan semua orang punya perasaan yang sama....

Itni telah menemui ketenangan....kerana yang hidup pasti akan menjejaki....kematian..!

zalyeaclik on February 18, 2010 at 10:33 AM said...

Salam....Tedi,kucing awak yg mane pulak nie yg pergi?sedih sgt saya baca entri pagi nie..

dotblogspotdotkom on February 18, 2010 at 10:36 AM said...

sabo ye... jgn sedey2.....

aNiSa hANg tUaH on February 18, 2010 at 10:41 AM said...

kak tedi jgn sedih2 ya..
bykkan bersabar.
:)

fiD on February 18, 2010 at 10:50 AM said...

jngn sedih kak..

nape lame x update???

ashie023 on February 18, 2010 at 11:05 AM said...

dah masuk blog tuh umie..
umie semoga tabah..itni rest in peace
and tedi thanks for this entri..u remind me of something that i loved so much..

Uruchimaru @ kf on February 18, 2010 at 11:07 AM said...

r u ok ?

hoep be fine..
fightingx3 !

GhOsToNe on February 18, 2010 at 11:13 AM said...

saba2 okeyh!

~LP Lum~ on February 18, 2010 at 11:18 AM said...

salam tedi~

sabar... n don b so sad...

ezzati on February 18, 2010 at 11:21 AM said...

sabor2...yang idup psti mati...

Papa meow on February 18, 2010 at 11:53 AM said...

Memang sedih gila, dah baca blog umi-e tadi
hanya org yg jiwanya sama akan faham

Ms.Independant on February 18, 2010 at 11:55 AM said...

dapat bygkan bertapa sedeynye kak e...

T_T

deena awanis on February 18, 2010 at 1:21 PM said...

setiap yg bernyawa pasti mati jugak satu hari nanti..may she rest in peace...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on February 18, 2010 at 1:39 PM said...

kamu, jgn sedih2...

bangkit!! ok?

white rose on February 18, 2010 at 1:45 PM said...

al Fatihah...
smoga arwah dtempatkan bersma2 org beriman...insya'Allah, kita sbagai sahabat doakan yg terbaik buat arwah...

Dee on February 18, 2010 at 2:20 PM said...

setiap yg bernyawa pasti akan pergi..jgn sedih2 ye..

told la hejauw on February 18, 2010 at 2:40 PM said...

tedi..steady..jgn sedih..huhu

TiTin on February 18, 2010 at 2:52 PM said...

cik tedI, jgn sedih2 ye....

sy pun sedih gak niii..tak leh tgk kucing mati..semlm, sy ada nmpk kucing mati dilggr kt tgh jln..sian sgt kt dia..n sy nmpk tuan kucing tu tgh melintas nk amik kucing tuuu...sy tak leh tgk kalo kucing kena lggr..sian sgt2...

Solehah on February 18, 2010 at 2:59 PM said...

tedi, sedih mmg sedih..tp itu ketentuan..

maiyah on February 18, 2010 at 3:11 PM said...

yg pergi ttp akan dikenang

Alimaz-Kembara Terasing on February 18, 2010 at 3:19 PM said...

salam tedi...semuanya dah tersurat....sabar....life must goes on...

ciK LyndaWawa igUana on February 18, 2010 at 3:20 PM said...

jambatan pelangi...=)hehe

cikmemy on February 18, 2010 at 3:41 PM said...

tedi..jgn sedih2 lagi yek~

Wanie-san on February 18, 2010 at 3:48 PM said...

tedi sedih..=(
kucing ke mati??

Abcdeftyyhahh. on February 18, 2010 at 3:50 PM said...

sakit kan kehilangan sahabat :(

Misz Pinkie Winkie on February 18, 2010 at 4:24 PM said...

moga itni berbahagia di sana
tuhan lebih menyayangi dia.
lebih dari kita insan biasa.

U-Nie_sYa on February 18, 2010 at 4:38 PM said...

sabar ye tedi..nie la lumrah kehidupan..

mamai on February 18, 2010 at 4:58 PM said...

sudah sampai masanya teringat juga kat bob

eeeda on February 18, 2010 at 5:11 PM said...

Dah sampai masa...sesaat pun tak akan terlewat....klu itu yg tertulis..

relevan on February 18, 2010 at 5:43 PM said...

Sampai masa pergi jua ..aku pernah juga sedih bila kura kura peliharaan aku mati sedikit masa lalu..

sueanne on February 18, 2010 at 6:43 PM said...

kak e n ted,
kuatkan semangat tau..

zaradgreat on February 18, 2010 at 7:13 PM said...

Tuhan lebih menyayanginya
RIP itni
sedih aku baca entri itni
T_T

♥fara adila♥ on February 18, 2010 at 8:11 PM said...

salam cik tedi..dah lama tak bukak blog..
sabar erk..

SuRayA^i. on February 18, 2010 at 9:02 PM said...

setiap yg idup akn mati..
doa kn yg terbaek utk arwah =)

zeqzeq on February 18, 2010 at 11:03 PM said...

tuah akak itu dapat adik yang..

NoRuLLiSzA eL FaRiSi on February 18, 2010 at 11:26 PM said...

hanya mereka yg menghadapi mengetahui peritnya sebuah pemergian.. jagan baik2 kucin2 kak tedi

オテモヤン on February 19, 2010 at 4:53 AM said...

オナニー
逆援助
SEX
フェラチオ
ソープ
逆援助
出張ホスト
手コキ
おっぱい
フェラチオ
中出し
セックス
デリヘル
包茎
逆援
性欲

Tuah said...

Salam Cik Ted... menangis bila sy baca entry kak e. terus sy terbayang dengan anak2 di rumah. mampukah sy terima kenyataan kalau ada antara mereka pergi meninggalkan saya sedangkan saya rasa belum cukup puas saya manjakan dan bermanja dengan mereka. mudah2an ITNI akan sentiasa tenang di sana. pasti ITNI bahgia selama bersama dengan kak e...

♀.รﻨν.♂ on February 19, 2010 at 5:47 PM said...

God..
sedih..
=(

umi_e on February 25, 2010 at 11:56 PM said...

Salam... baru hari ini dpt ziarah ke sini...

Terima kasih banyak2 di atas perkongsian kesedihan ini...

Sampai hari ini masih lagi terasa rindu kepada Itni yang baik dan pandai ambil hati :((

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting