Thursday, September 30, 2010

aDakaH kamU memPunyAi siFaT BerLaGak JiKa MemiLiki TV LCD? JikA TiDak, aBaikaN 'enTry' inI. JikA ya, TeruskaN PemBacaaN unTuk TaHu menGaPa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:06 AM
Photobucket

Raya kali ini ada yang tukar TV LCD tidak? Ialah setakat TV skrin leper ini pun harganya sudah murah tidak macam mula-mula keluar dulu tetapi bergantung kepada ketajaman gambar DPI. Tapi kamu jangan mahu 'kerek' dengan TV skrin leper kamu itu.

Photobucket

Photobucket

Sebab di Russia, tv flat cuma untuk kandang lembu sahaja . Skrinnya bergambar padang rumput supaya lembu-lembu itu berasa seperti di tempat luas yang penuh dengan rumput dan katanya agar lembu tidakmudah tertekan! Bila tidak tertekan badan pun cepat gemuk, bila cepat gemuk cepatlah kena sembelih. He he he he he...

Nota kakitanganku : Aku tiada TV LCD. Siapa mahu belanja satu?





8 kUs-kUs:

Ryan Valentine on September 29, 2010 at 9:42 PM said...

lawak jek
=D

Zqah Ail on September 29, 2010 at 9:59 PM said...

ceh ! nape bg kat lembu2 comel tuu ?

bagi laa kat sy .. haha

eeeda on September 29, 2010 at 10:02 PM said...

Ingat orang je perlu dijaga supaya tak tertekan... rupanya di negara luar binatang pun depa jaga.

eeeda on September 29, 2010 at 10:02 PM said...
This comment has been removed by the author.
black_mel on September 29, 2010 at 11:16 PM said...

lembu pun tgk screen lcd...

dotblogspotdotkom on September 30, 2010 at 7:42 AM said...

blh la bli yang 2nd hand dari rusia kalu macam nih... sure murah nye depa nak tolak.... huhuhuh

setiap penjuru aku tepek mende nih... supaya tak stress...huhuhu

Nerzhul on September 30, 2010 at 11:48 AM said...

wahaha samsung tu..haha

Aspen on September 30, 2010 at 11:48 AM said...

Adeh!!! Lembu pun leh dpt TV LCD...kat sini nk beli berkira smpai 8 bulan (pun x beli2)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting