Thursday, September 23, 2010

kEs 3 reMaJa Lari Dari RumaH : akU yakIn senyUmaN IBu-IBu inI akaN BertukaR MenJaDi RaunGan PiLu BiLa menGetahUi LaPoraN PeruBataN anaK merekA!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:30 AM
Masih terbayang mata merah mereka menangisi kehilangan anak-anak yang tidak sedar dek untung semasa kali pertama berita kehilangan di laporkan. Hari ini dalam akhbar wajah mereka mengukir senyuman penuh ceria bila pihak polis mengkhabarkan yang anak-anak mereka telah di jumpai.



Ini anak-anak yang tidak sedar dek untung itu. Melarikan diri mengikut kawan lelaki pada hari raya kedua tanpa memikirkan kesusahan hati ibu dan ayah di rumah.

Natijahnya???

Memetik sidang media dari Ketua Polis Timur Laut :

"Berdasarkan keterangan tiga remaja wanita terbabit, mereka mengaku melakukan hubungan seks dengan dua lelaki itu ketika berada di sebuah hotel murah di Jalan Pintal Tali di sini.
Katanya, hasil pemeriksaan di Hospital Pulau Pinang mendapati terdapat kesan koyak pada kemaluan tiga remaja perempuan terbabit dan polis kini sedang menjalankan siasatan. "

MasyaAllah.

Kau hilang sudah susahkan hati emak dan ayah. Kau balik pun bukan menyenangkan!!!

Sumber gambar dan berita dari BHarian.

Nota kakitanganku : Minta di jauhkan!







14 kUs-kUs:

zool on September 22, 2010 at 8:07 PM said...

Budak2 ni ingat seronok je. lepaih ni kena anto Sekolah Harapan. Menyesakkan Jasin le nanti..

eqbalzack on September 22, 2010 at 8:29 PM said...

apa nak jadi budak skrg ni...

Azura Ani Salaim on September 22, 2010 at 8:43 PM said...

Bodoh punya budak, haizzz....

puteri on September 22, 2010 at 8:44 PM said...

bila dosa dianggap biasa

aleena on September 22, 2010 at 8:46 PM said...

long term effect diorng tak fikir..

life yg sgt rugi..

laila on September 22, 2010 at 8:48 PM said...

muka xde rasa bersalah langsung!

deena awanis on September 22, 2010 at 9:45 PM said...

takutnyer laa tgk kes2 cam ni..diri sendiri dah lepas, adik2 ada lg yg x lepas..gerun laa..

moga dijauhkan seluruh ahli keluarga dari fikiran sempit camtu..amiinnn..

Shu Shinju on September 22, 2010 at 9:52 PM said...

ishhh...teruknye..memalukan org penang jer...

aNIe on September 22, 2010 at 9:59 PM said...

tEDl...anak2 yang hanyak mementingkan diri sendiri... tak pernah terfikir bagaimana susahnya hati ibu bapa bila mereka berbuat demikian.. dan akibat daripada perbuatan mereka yang memalitkan arah ke muka orang tua adalah sesuatu yang terpaksa ditanggung hingga ke akhir hayat..

~AmyLiana8886~ on September 22, 2010 at 11:34 PM said...

xpasal2 boleh malu sampai ke tua..huhu

mokjadeandell on September 23, 2010 at 2:44 AM said...

kesiannya kaum keluarga mereka.Terutama ibu dan bapa.

anisalya on September 23, 2010 at 6:13 AM said...

budak-budak sekarang ni memang berani...

azieazah on September 23, 2010 at 7:22 AM said...

"Kau hilang sudah susahkan hati emak dan ayah. Kau balik pun bukan menyenangkan!!!"

SETUJU...!!

itafukada on September 23, 2010 at 10:58 AM said...

ni la budak-budak yang bongok namanya.huh! marahnya tukang kisah!huhu..

pttla xnak balik, sbb dah seronok agakya dpt wat maksiat.mmg balik pun menyusahkan betul.pegi anta kat sekolah harapan tu.huhu..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting